Gå til innhold

Waldemar er kommet - i uke 33!


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Lovte jo at jeg skulle oppdatere fra sykehuset, og nå har jeg endelig fått PC'n på nett osv.

 

Lille Waldemar kom med keisersnitt den 4. januar klokken 10.54. Han var 2138 g tung og 44 cm lang. Han lå de første par dagene med en såkalt CPAP for å få litt pustehjelp, og har sonde for å få mat i seg. Men nå puster han helt fint selv :-) Han er med andre ord en kjempesterk liten fighter. Han måtte ligge med UV-lys i litt under et døgt pga gulsott, men det var bare koselig. Han lå godt pakket inn i bobleplast og hadde store briller på! Nøt tydeligvis varmen, for det var ikke noen sure miner.

 

Alt er vel med oss begge. Vi blir nok på sykehuset en stund, for lillemannen skal lære å spise osv. Alle her på avdelingen er helt fantastiske! Jeg har fått en seng ved siden av Waldemar, og kan ligge både her og på barsel så mye jeg vil. Pappa'n kan også være her hele tiden hvis han har lyst.

 

Jeg kommer nok med flere oppdateringer etter hvert, og regner også med å chatte med flere av dere i løpet av de nærmeste dagene!

 

Masse klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj!! Gratulerer så masse!! Han var jo ganske "stor" til å være så liten da :) Godt å høre at det går så bra med dere :o) Kos dere masse!

 

Snakket akkurat med naboen og hun fikk en gutt i uke 32. Han veide bare 1100 g. Stakkars bitteliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Regner med at er flere enn meg som har ventet i spenning på hvordan det var gått med deg etter fødselen. Du var heldig (sånn som jeg var for 5 år siden) og fikk god vekt på babyen, i tillegg høres han sterk ut. Det var mi jenta og, hun ble kalt premiebaby av personalet på intensiven. Veldig bra at du får ligge ved siden av han. Jeg fikk ikke det og kjente savnet gnage voldsomt den gang. Veldig bra at de inkluderer pappaen også. Storebror er vel stolt, men kanskje for liten til å skjønne det helt enda?! Kos dere, håper du får ei fin barseltid og husk alle bekymringer i nuet er glemt i ettertid. Det meste går veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte damer!

 

Det går fint med oss. Waldemar skjønner ikke helt hva han skal med den der puppen ennå, men han koser seg med den og suger litt til han sovner. Må jo tross alt være deilig å ikke behøve å gjøre noe som helst selv.. hehe! Han har gått bitte litte grann ned i vekt, men det er ingen bekymringer angående den saken. De regner med at han begynner å legge på seg nå.

 

Vi får kanskje komme hjem på det som heter "Tidlig hjemmeopphold" allerede neste uke! Det betyr at vi kommer hjem med sonde og det hele, og at det kommer personale fra sykehuset hjem til oss annenhver dag samt ved behov fra vår side. Kjempebra opplegg, og vi gleder og gruer oss om hverandre. Men vi begynner i hvert fall å slappe litt mere av nå, og lar dagene gå stille og rolig.

 

Mange klemmer fra Waldemar og hans mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Det synes jo vi også! Andreas og Waldemar... blir nok 2 kule brødre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...