Gå til innhold

er dere kvalm?


maria isabell

Anbefalte innlegg

er i uke 6 og kvalmen har enda ikke kommt...sist gang var eg kvalm tidlig.....noen andre som venter nr 2 som har det likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det omvendt; Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist, men nå er jeg kvalm. Hadde håpa alt skulle være like greit som sist gang, men det er litt tyngre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 og er ikke så kvalm. Litt uvel til tider kanskje. Forrige gang var jeg kjempe kvalm, men husker ikke når det startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart dette, forberedet meg på noen tøffe mnd, men så langt alt vel:) måtte det bare fortsette slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kvalm,bare litt,nok til å miste matlysten av det i alle fall. De to andre svangerskapene har jeg kastet opp hele tiden og tatt av noe veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er førstegangs, og her har kvalmen satt inn for fullt. Er nå i 8 uke (7+4).. Startet vel i 7 uke... Det er helt forferdelig.. klarer nesten ikke spise eller noen ting:( Håper det snart gir seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+1 og er litt uggen bare. Men i dag var jeg så kvalm da jeg skulle stå opp at jeg ble liggende i sengen. Dårlig samvittighet overfor jobben nå..sukk. Går bedre nå, kjenner ikke noe særlig med mindre jeg tenker på mat. Tror mest det kommer av dårlig søvn de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! :( Så kvalm at jeg ble sykmeldt. Alt jeg har spist de siste 6 dagene har kommet opp igjen. Forrige gang var jeg bare småkvalm, så jeg får nok igjen for det denne gangen :(

Er 7+4 i dag. Håper det gir seg snart, for jeg er lei allerede. Synes virkelig synd på de som har det slikt HELE svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+2 ifg legen og 7+5 ifg meg selv Og jeg er SINNSYKT kvalm, nesten alt som kommer inn i munnen rekker nesten ikke ned til magen før det kommer opp igjen. Har en bedre periode mindt på dagen da jeg får i meg et tørt rundstykke og et eple...Men ellers er det verken vått eller tørt som beholdes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, får håpe det blir betre...var så ekstremt kvalm sist, bare sitter å venter på at den kommer...prøver å gjøre mye gøy før den slår inn,men er så dårlig ellers at alt eg orker er en liten tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8+5 i dag å har bare vært kvalm i to døgn sånn i det hele tatt. men matlysten er veldig liten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er super kvalm og klarer nesten ikke noen ting.

Ligger bare flatt i sengen eller på sofaen.

 

Jeg venter nr 1, og venter tvillinger, så det kan ha noe med saken å gjør, men håper virkelig det gir seg i uke 12.

 

Du trenger ikke bli like kvalm i dette svangerskapet som ditt første, har mange venninner som har det helt forskjellig fra det ene til det andre.

 

lykke til oss som sliter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere...Jeg fikk nettopp vite idag at i Spania tar absolutt alle gravide jern og legen anbefaler dette like sterkt som folinsyre...Så å si alle gravide sliter med jernmangel og da blir man slapp, nedsatt matlyst, søvnig,kvalm og svimmel...

 

Lykke til dere....joiner dere snart jeg også hvis jeg er heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...