Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tar sjalusien snart overhånd på meg her. Enten så overdriver jeg eller så har jeg faktisk litt grunn til å være det. Typen min er verdens mest omtenksmomme mann. Snill som dagen er lang. Og han er en type mange betror seg til fordi han er så god å prate med.

Vennina mi sliter med en del ting. (problemer som hun for det meste steller istand selv.). Hun er ekstremt sjalu på meg. Rett og slett fordi jeg er i hennes drømmesituasjon.Hun har også ett veldig behov for å prate med typen min om problemene sine. Hun har vært en tredjepart i ett forhold før. Og jeg føler meg bare ikke trygg på henne.Hun er desperat etter å finne seg en mann.

Men hvorfor i H.... skal hun legge seg så etter min type??? Hvorfor er det han hun ringer til når hun er på fylla å ting er gått galt??? Hvorfor er det han hun legger seg etter på fester. Jeg kjenner at det nesten ødelegger mitt forhold til henne. Det eneste hun gjør er å irritere meg.

Så nå lurer jeg på.Overdriver jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overdriver? Både ja og nei.

Det høres ikke ut som om du har noe å frykte mht mannen din, og det må være godt å ha den tryggheten.

Men uansett hvor sikker du er på ham, og hvor uinteressert han måtte være i henne, så høres det ut som om vennskapet til din venninne er inne i en heller sårbar og tung periode. Selv om hun måtte ønske å betro seg til din mann, selv om han er den beste for henne akkurat nå til nettopp dette, så går ikke det så lenge du sliter med det.

Snakk med mannen din om det, og snakk med henne.

Si klart og tydelig at dette blir helt galt for deg, hvis mulig prøv å unngå å anklage henne for å legge seg etter din mann, det vet du jo faktisk ikke sikkert at hun gjør. Men gi beskjed om at dette må slutte, nå, hvis ikke kan det hende du får problemer med å fortsette vennskapet til henne, og i så fall er det slutt for hennes samtaler med mannen din uansett.

Skulle du om en stund finne ut at dette er et resultat av overskudd hormoner på din side, så får du si det til henne da.

Lykke til.

Skrevet

Om du overdriver eller ei,vet jeg ikke ut fra det du skriver her.Det virker i alle fall som om mannen din er trofast.

En annen ting er at ikke ville hatt ei til venninne som prøvde å legge seg etter min mann,hvis så er tilfelle,da kunne hun fått lov til å seile sin egen sjø og jeg hadde sagt til mannen min at jeg ikke aksepterete at han hadde kontakt med henne.

Lykke til

Skrevet

det finnest faktisk enkelte jenter som gør slikt uten å mene noe som helst med det. Desverre.. de mangler et sosialt gen som gør at de ikke kan se når de går for langt.

Det eneste som kan hjelpe er at du tar en kveld me henne og prater ut.Hvis hun blir fornærmet og går var hu vell ikke den beste veninnen du kunne funnet, og føler seg kanskej truffet.. men er en vanskelig situasjon for deg..

Skrevet

dytter... Må bare ha flest mulige innspill før jeg evt tar det opp med henne...

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at en av mine venninner hadde oppført seg på den måten. Har du pratet med mannen din om dette? Hvis han vet hva du føler, kan han kanskje ta litt mer avstand når hun oppsøker ham. Han trenger ikke ta telefonen når hun ringer ham i fylla f.eks... Det kan jo være hun backer litt ut om han ikke alltid er like hyggelig å hjelpsom?!

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig grinete. For det første så er det jo din venninne, og da bør det vel gå an å betro seg til deg? Jeg hadde sagt klart fra, for med en gang slike ting blir ubehagelig så er det ikke bra. Det er meg da. Jeg hadde i hvert fall konfrontert mannen min om det, og kanskje bedt han å si fra. Det er jo litt rart at han blir oppringt av din venninne når hun er full som du forteller. Det hadde i hvert fall blitt for privat for meg...men vi er forskjellig...og jeg syns du har lov til å reagere på sånt.

Skrevet

Jeg hadde absolutt tatt dette opp med henne. Det hadde jeg gjort dersom det var min venninne - hadde også tatt det opp med sambo selvfølgelig. Det er nok en veldig vanskelig situasjon for deg.. Beste måten å løse det på er å snakke ut om det:) Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette!! Måtte snakket med henne om det.. Hva sier mannen din om det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...