Mikitussa Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har ei jente fra før som heter Elise, og nå venter vi ei jente til. Vil gjerne ha et jentenavn som har like mange stavelser og som slutter på e, men finner liksom ingen som jeg faller for...bortsett fra Sofie, Helene, Johanne, Martine og Kristine....men det er navner som er "oppbrukt" i vennekretsen og familien... Noen som har noen fine jentenavn som passer sammen med Elise?
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 marie:) vår skal hete maria elise... marie er også veldig pent da:)
Vannmann35 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Marie ja - det er pent. Andre forslag: Karine Betine Millie Anine Celine
Vipsenmamma Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Susanne Charlotte Margrete Terese Birgitte Merete
Marisola Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Ane og Mie er på 3 stavelser...? Ellers så kan jeg si at mine 2 "ekstramødre", (tvillingtanter av min far) het Emma og Elise. Disse var helt spesielle, og fungerte som to engler på jorden. Bare til informasjon.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Ane og Mie er på tre bokstaver, men har bare to stavelser. Emma har to stavelser og Elise har tre. Elise og Eline er fine navn!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Eline Adine Julie Terese Karine Katrine Serine Betine Oline Aline Regine Renate
Mikitussa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk!! Her var det virkelig mange gode forslag... Jeg falt først for Tale...helt til mannen minnet meg på at vi heter Dale til etternavn (hehe). Oline er en annen favoritt, men det liker selvfølgelig ikke mannen...Han har falt for Julie, men det liker ikke jeg så godt...Og alle de andre på listene her som jeg likte ble også nedstemt... Det er visst godt det er 20 uker til termin ennå... Men jeg skal hvertfall skrive ned alle forslagene og prøve å bearbeide mannen litt :-)
Marisola Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 uff.. dette var litt scary. Emma og Elise het Dale til etternavn. Jeg tenkte faktisk og skrive det og!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Helene, Kristine, Martine, Sofie, Elise....
ca lykkelig Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Slenger på ett par navn til som du kan gruble på! Annie Fredrikke
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Agathe Synne Otelie Talie Vilje/Silje Natalie Otilie Justine Eveline Edine Fredrikke Sanne Merete Kamille Alice (Uttales: Alise) Meline Signe Wilmine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå