Gå til innhold

Skummelt!!

Maria8

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg melding fra vordende farmor og farfar, der de lurte på om jeg ville komme å besøke dem.. UÆÆÆÆ!! Skikkelig skummelt. Vi avtalte i morgen, de og BF skal være der. Så mye enklere det hadde vært om jeg var ei lita tuppe på 18 nå, og ikke en sleezy dame på 26 som har ført sønnen deres som ikke har fylt 20 engang i "uløkka".. Komme vraltende inn i stua deres, et halvt år på vei.. Tenker at de ser meg som den overgriperen!! Uff.. Jaja, regner med at de ikke har skumle planer, siden de skrev at de håper at det går bra med meg og at de tenker på meg. Jeg er så vanvittig pysete, så denne gangen blir det BF som må være den tøffe av oss til en forandring (okey, han var overraskende tøff da vi var på Amathea også.. ) Wish me luck!!!! :)

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskningene, gikk greitt det her! :) Var vordende farfar jeg fryktet mest, farmor vet jeg er pratsom og forståelsesfull. Farfar er litt stillere av seg og av den ærekjære typen. og SELFØLGELIG var det han som tok i mot meg ute (vurderte å stikke av etter at jeg hadde ringt på!!) Ble litt trykkende stemning, spesielt i starten (BF var selfølgelig sen hjem fra trening. Og satt der ganske stille når han først kom) De nyskjerrige småsøskenene til BF var der litt, og ordende oldefar kom en tur. Han gledet seg stort til å bli OLDIS, spurte om når hun kommer og nå som jeg var i familien måtte jeg hilse på hunden. Besteforeldrene gleder seg også, og vil gjøre det beste ut av situsjonen. De håper at jeg kommer ofte på besøk resten av graviditeten, og når hun er her ville de stille opp om jeg trengte fri til å shoppe, trene, eller bare slappe av. Døren deres er alltid open (tviler på at jeg kommer til å renne ned dørstokken deres men... Godt å vite :) ) Jeg var der to timer, før jeg sa jeg måtte gå.. Litt trykkende var det sånn periodevis, men har en veldig god følelse nå da.. :) Da har Lile fått en pappa, to onkler, to besteforeldre, fire oldeforeldre og flere grandonkler/tanter som glder seg. Første barnebarn for formor og farfar og første oldebarnet for to av dem..

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg vet det, og prøver å fokusere på det, men mye vil ha mer vet du.. :) Siden den dagen jeg skrev innlegget over er det mye som har skjedd (positivt) Flere i familien hans har tatt kontakt, feks grandtante og -onkel som er i 30 åra og barnløse, som håper at de får være barnevakt. Så jeg er heldigere enn jeg noengang kunne drømt om etter en tøff start på svangerskapet, der det så ut til at det ble bare meg og lille (og min alenemor, mine søsken, en onkel og en bestemor på institusjon, det er hele slekta på min side) Så jeg har INGEN klager på farsslekta, bare litt på BF, som jeg skulle ønske kunne være litt mer med, og i det minste svare på alt jeg lurer på.. (tusen praktiske detaljer... ;) ) Får bare huske at han er UNG, og at han er en bra fyr når alt kommer til alt. Han bare irriterer mitt hormonelle hode noe så grenseløst inn i mellom!! Men om to timer skal jeg på søndagsmiddag til kommende oldeforeldre, så JA jeg er veldig heldig!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...