Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lett å få panikk dersom man sammenligner seg ukritisk med andre. Vektøkning er jo avhengig av hvor mye fett du har fra før, Hvor høy du er, hvordan fettet fordeler seg på kroppen, og ikke minst hvor mye vann du har i kroppen. Og sikkert mange andre faktorer. Så jeg vil si at man må gjerne holde et øye med vekta og prøve å kontrollere den, men ikke sammenligne seg for mye med andre. Og så må man ta med i betraktning om man har vann i kroppen.

Jeg er 174 høy og la på meg 27 kg i første svangerskap, men da var jeg skrallmager i utgangspunktet. Jeg fikk en kjempediger mage. Og jeg hadde masse vann. 11 kg var borte da jeg reiste hjem etter fem dager. men de resterende klorte seg fast, så et år etter fødselen måtte jeg gjennom en slankekur.

Nå har jeg bare lagt på meg 8 kg (i uke 31) og magen er bitteliten. Helt merkelig for jeg har absolutt ikke gjort noe annerledes denne gangen. Og hadde forventa å bli diger siden jeg er 3.gangs og 38 år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136470303-vekt/page/2/#findComment-136533201
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...