Lillebror Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 men æ grue mæ til å fortelle det til familen når spiren sitt , det e akkurat som om folk synes det e fullstendi tullat å få mange onga,men det e jo vi som ska ta oss av de,ikke sant? med nr 4 sa vi det ikke før æ va 20 uke på vei for vi grua oss,med rette! denne gangen ska æ sende sms med beskjed at vi ikke vil høre nokka negativt....hadde forstått det om vi sporte om hjelp hele tia,men vi har faktisk ingen i familien som stille opp untatt når det e krise!
Santi og gjengen Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer! Er selv 9 uker på vei med nr 5, og sendte SMS til diverse med beskjed om nyheten. (Kan nemlig ikke skjule det, magen stikker ut med en gang testen blir positiv..) Vi gleder oss vi, men det er ikke bare lett å fortelle det til andre. Folk lurer på om det var et uhell, men da hever jeg hodet høyt og forteller at dette var noe vi virkelig hadde lyst til, og at vi gleder oss til spiren kommer. Bare vis at dere er glad for det og vær stolt over det! Ikke la andre ta fra dere gleden! Klem fra Augustmamma
jeano med nr.4 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er 7 uker på veg med nr. 4. I dag var det ei som spurte meg hva jeg tenkte da testen ble positiv. Tenkte sier jeg, jeg ble jo så klart glad, sier jeg glad herregud du skal ha nr. 4 jo. Ja men det var da panlagt, sier jeg Å herregud nr 4!!!!!! Begynner å lure på hva folk tenker med jeg. Jeg fikk fortalt henne at jeg alltid har ønsket meg 5 barn da,så da stoppet hun.
mamma til 4....snart til 5:-) Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hei. Jeg har også nr 5 i magen nå...9 uker på vei:) Har alltid hatt god støtte i familien. Men uansett så er det deres valg, og dere som skal ha et barn til....så jeg synes ingen har noe med det. Grunnen til at folk reagerer så negativt tror jeg er fordi det ikke er så vanlig å få mange barn lenger:) Men mange av de som er negative er ofte av den eldre generasjonen, som har glemt at de var en av mange søsken selv, og at det slettes ikke var uvanlig å få mange barn før i tiden...Jeg har uansett aldri brydd meg om hva andre mener og føler om noe de ikke har noe med å gjøre:) Stå på, og håper den vesle spira sitter snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå