mia engel&fia frøken Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 kunne spist utallige appelsiner er jo så godt! men får veldig halsbrann til tider så må ofte drikke melk mellom hver bit hehe, men det er rett å slett ille at jeg ikke har fler igjen nå..handle et par nett senere i dag
to tette Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jeg har å dilla på appelsiner Gode & saftige! Sure ! Jafs!
Theeaelis Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg også måå bare ha appelsiner er bare så utroli godt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 vær OBS på at narkomane renser sprøytene sine i appelsinene i appelsindisken i butikken.. stikker den full fart ned og opp igjen mens folk ikke ser det... vertfall her hvor jeg bor.. fant en slik en selv en dag.. ( gansk enkelt å se igrunn, såg tydelig blod og stikket de hvor det hvite var ) aldrig mer apelsiner på meg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ha ha ha... Nå har jeg hørt det også. Hvor paranoid skal en egentlig bli når en er gravid??? Tenker en seg godt om klarer en nok å finne en potensiell fare i det meste en gjør. Nei, herregud ta deg sammen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå