Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA SYNEST DERE OM NAVNET JØRGEN? KJENNER DERE MANGEn SOM HETER DET? HVORDAN SER DERE FOR DERE JØRGEN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en Jørgen - han er veldig høy, slank, blond, blåøyd og veldig smart (doktorgradsstipendiat) - så bare positive assosiasjoner med navnet. Et godt navn :-)

Skrevet

Jørgen har briller, rødt hår og fregner, lang og tynn.

Skrevet

Jørgen er kjempefint. Ser for meg en skikkelig gutt. Kjenner en som heter det. Bra navn:-)

Skrevet

Kjenner en mørk og pen 16-åring som heter Jørgen. Nydelig navn på en snill og skikkelig gutt:) LIker det navnet, dessverre er det opptatt.

Skrevet

Samboeren min heter Jørgen. Og han er bare herlig :D Kraftig bygd, og hele han er bare god. Aldri noe tull med han! Og han er kjempeflink med dattera vår! :D Han er bare elsk :P

Skrevet

Hei, har en tvillinggutt som heter Jørgen.så liker det navnet ja:)) Er ikke ett navn alle velger nå for tiden tror jeg. Han hadde ingen problemer med å lære seg og si navnet sitt, og heller ingen store problemer med å skrive det.

Det kan være greit med ett navn som ikke alle har, men syns det er greit at det ikke skal være vanskelig for barnet selv og lære seg det. også slippe å hele tiden være nødt for å bli bedt om å stave navnet sitt for andre. Men der har vi nok forskjellige meninger om hva som skal være avgjørende:))

Lykke til med navnevalgetc",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...