Gå til innhold

Noen som vet hva vi skal gjøre?

Katharina88*Angelica08

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 uker på vei, er ikke i jobb, og får heller ikke dagpenger da jeg akkuratt har bodd et år i danmark og ikke tjent opp nok penger i Norge.

Samboeren jobber i 2 jobber, og jobber ræva av seg. Det er fortsatt ikke nok penger til mat og regninger + husleie. Noen som vet hva vi skal gjøre???

Fortsetter under...

det må da være mulig for deg å få sosialstønad eller noe fra nav,ja...ta kontakt og forklar situasjonen...ta med dokumentasjon på både inntekter og utgifter,husleiekontrakt,lønnsslipp,kontoutskrift for siste 3mnd og andre viktige regninger...

Jeg jobbet hele tiden i Danmark, men har ikke krav på noe derfra siden jeg ikke bor der lenger. Har snakket med en på sosialen, men vi kunne ikke få no hjelp i og med at mannen har BSU konto(med penger vi skal bruke på hus) De mener vi kan bruke av de pengene, men de er jo sperret til Hus/Leilighet. Og man går på en skikkelig skattesmell om man bruker bare litt av de. Har ikke vært på nav trygd da, om det er no forskjell på sosialen og trygden.. ? Jeg er ekstra hjelp i en barnehage men har ikke blitt ringt etter på snart 2 måneder, de trenger meg ikke akkuratt nå.. Har også vært på NAV for at de skulle hjelpe meg og finne en jobb. Men var ikke no.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...