Gå til innhold

mitt keisersnitt :-)

Anbefalte innlegg

endelig var dagen kommet 17. desember... jeg hadde bare fått 1 1/2 time m søvn for jeg var så spent, grudde meg litt også.

jeg skulle oppereres 09.30, d var litt forsinket, kvart over ti var jeg på oppr.bordet, fikk satt spinal og lagt inn kateter, følelesene tok litt overhånd fordi endelig så var tiden kommet, så d kom noen tårer...

jeg var så redd for og bli kvalm og uvel, men d kom ingen sånne følelser i d hele tatt, fikk høre at år de skulle ta ut babyen så kunejeg bli litt uvel fordi at samtidig som når de tar ut den lille, så presser de helt på toppen av magen,under brystbenet, men d gikk så fint.

jeg kjente, eller, mer følte, at de tok ut babyen og rett etter hørte jeg han skrek, vakreste lyden jeg har hørt og nok engang overveldet tårene meg, mannen min var m meg hele tiden... de kom og la han oppå meg rett etterpå..

etter kort stund så tok de han m seg og mannen min ble m, han fikk klippe over siste biten m navlestreng,

hele inngrepet tok 30 min fra de begynte snittet til jeg var ferdig sydd

jeg lå på overvåkning ett par timer, babyen var sammen m far..

skal innrømme at d var noen smertefulle døgn etterpå, men jeg fikk smertestillende så d gikk fint..

lykke til og gled dere alle sammen, dette var en kjempeopplevelse :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136468641-mitt-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...