Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har brukt cipralex 10 mg i ca 3 måneder nå pga min fødselsdepresjon. Føler meg mye bedre men har mistet all lyst på sex og egentlig fysisk kontakt( noe jeg til vanlig har ingen problemer med) Føler dette ganske ubehagelig, men er jo mye bedre av depresjonen så har ikke lyst å slutte på tablettene enda, planen var å ta de i 6 mnd. Noen andre som har erfaringer med dette? Og det blir vel bedre når jeg slutter på de? help
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg og fikk problemer i forhold til sex når jeg begynte på Cipralex. Hadde sexlyst, men kunne ikke lengre få orgasme. Skikkelig frustrerende egentlig. Har sluttet nå pga graviditeten, og nåå er også orgasmene på plass... Må jeg begynne på anitidepressiva igjen etter fødselen, skal jeg høre om jeg kan få an annen pille....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Heisan. Jeg har også brukt cipralex en tid, og sexlysten var mye mindre enn til vanlig. Pillene hjalp godt for depresjonen. Men så er jo problemet at når man er deprimert har man heller ikke så lyst på sex.... Så egentlig var det et vanskelig valg, men jeg sluttet likevel med pillene pga at mannen min ble rimelig stressa av så lite sexliv. Og uten piller funka det bedre, ihvertfall. Det går heldigvis mye bedre nå. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 les i felleskatalogen. der står det alt om effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå