Gå til innhold

er det mulig??


maria isabell

Anbefalte innlegg

er i uke 6 nå og magen har virkelig vokst....

veldig rart da livmora er en tennisball og babyen er noen millimeter...

tenker at eg kan jo ha lagt på meg,men det er kun magen som er blitt større...

kan eg være lenger på vei eller er der noen som har opplevd at magen har komt i uke 6???? det er ikke luft heller...rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du... jeg sliter med det samme. Har et problem om dagen, da vi tenkte å vente litt med å fortelle noe. - Det synes virkelig. Jeg er skikkelig oppblåst i magen, og som du sier, er det ikke luft.. Jeg var akkurat lik forrige gang jeg var gravid, men det stabiliserte seg litt under veis.. Man er vel kanskje litt "håven" siden det er så mye som skal forberedes der inne :o) Er også ca 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 6, magen min er også skikkelig oppblåst, skulle tro jeg var 5mnd på vei, men så har jeg litt stor mage fra før, så tror ikke d synes så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo helt vanvittig,sist gang var magen slik i uke 18...

sist kom ikke magen ordentlig fram før uke 24 og da var eg på fest med mini topp og folk trudde bare eg hadde lagt på meg litt....

men såg anntydning i uke 18 magen er jo helt lik nå i uke 6...dette er rart, det må jo minst være 3 inni der...eg trur eg er lengre på vei,men det er lite sannsynlig også...dette er så rart...sikkert opphovnet på en måte, kankje det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det var fleire enn meg, begynnte å lure på om eg innbilte meg ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg er også i uke 6, og magen er skikkelig oppblåst...kan ikke bruke olabuksene mine lengre....det er så ubehagelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på om det er to, er sjokka over magen...redd noen skal se det...er jo ganske tynn og plutselig kommer det en mage, så tidlig...vi som skulle vente med å si det til etter ordinær ul...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...