Gå til innhold

ikke mens siden siste fødsel - hvordan regne ut uker????


marsbarn06

Anbefalte innlegg

Ja det undres jeg altså fælt på. Finnes sikkert ikke noen bedre måte enn ultralyd, men har ikke fått legetime før midten av februar så regner med at det blir leenge til ul.

Synes jeg kjenner sommerfuglvibrasjonene, men har samtidig ikke noe problem med buksene ennå. Og det hadde jeg før slutten på første trimester sist.

Dumt å ikke ane noe om hvor langt det har gått, både i forhold til å tørre å glede seg skikkelig og ikke minst fortelle resten av familien:)

 

Noen tips? Eller kjerringråd? Åpen for alle forslag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo bare gjetting.

Bestill en time hos gynekologen, de ser det med en gang.

 

Det funket ihvertfall bra for oss - vi hadde samme problemstilling :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj det kan ikke være enkelt..

har du hatt noen symptomer da? og evt når begynte de?

 

små sommerfugelvibrasjoener husker jeg kjente i uke 12 med nr 2 :) bitter bitter små..for man kjenner de igjenn fortere med nr 2 :)

 

så kanskje du er 11uker +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha ha .... uff ja det kan du spørr om !!!??? fikk du barn i mars, og enda ikke fåt mensen !? ikke dårlig. det er nok ultralyd som blir det eneste du kan forholde deg til, foruten symptomer du eventuelt har ... håper uansett du er klar for en til nå da, eg fødte en sønn i nov.06 har termin 02.08.08 ... lykke til, uff må vær uutrooooooooolig spennende og lenge å vente på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mars 06 ja:-) Nei, har ikke sett noe til tanta på disse årene, utenom spredte hint.

Ja, regner med at ul er det sikreste, men måtte jo spørre, om det var noen som hadde noen utenkelige tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...