*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvis en har en spontanabort,blør en ikke da? Var inne å leste om ei som hadde vært på UL i en veldig tidlig uke,da hadde de sett en fortykket slimhinne (tror det var det d sto) Jeg "mistet" en sånn dagen før jeg testa positiv,men det fulgte ikke blod med,ikke antydnig til blod en gang.. Så bare ut som en tykk gjennomsiktig geleklump.. Jeg hadde sex dagen før der igjen og tenkte at det kanskje kunne være noe som hang sammen med det.. Noen som kan hjelpe meg,ble bare litt bekymra nå.... (((
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2008 Ingen som kan hjelpe meg??? (
callmebecka Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hei. Jeg er ingen lege, men har tatt UL flere ganger i forbindelse med å skulle bli gravid og nå som gravid. Min gynekolog snakker alltid om denne fortykkede/tykke slimhinnen i forbindelse med EL, jo tykkere denne er, jo bedre er sjansene for å bli gravid. Det er også denne slimhinen som fører til mensblødningene, når hinnen støtes ut de syklusene man ikke er befruktet, så blør man. Ut i fra dette kan jeg ikke få det til å stemme at du har mistet noe som har med graviditeten å gjøre! Så ikke vær bekymra, dette går bra!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Tusen tusen takk for svar,jeg ble virkelig letta nå )) Jeg skal på UL til fredag,håper alt ser ut som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå