Gå til innhold

April: Synging og lesing på sengekanten?

@nneliten

Anbefalte innlegg

Leser dere eller synger dere for de små om kvelden?

Hva leser dere?

Hva synger dere?

Her leser vi (som nevnt i et annet innlegg) mye om Tassen om kveldene.

Sanger vi alltid synger:

Kvelden lister seg på tå

Med nesen i puten og øynene igjen

Alle killebukkene

Fola-fola Blakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..ja, her leses det hver kvel. Synges også. Men det er pappan som har kveldsøkten med henne, så akkurat hva de leser og synger vet jeg jammen ikke helt. Hun har mange bøker, så de bytter nok på. Tasse, lokomotivet thomas, eventyr (bukkene bruse) bl.a.

For tiden er det "mannen han gjekk seg i veaskog" som er sanghiten.. -av alle ting.. hehe.. Kjære Gud heg har det godt er hver kveld,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjør me ingenting spsielt på sengekanten.

Leser gjør me endten rett før barnetv eller etter kvelds.

Når me går på rommet så går me inn der for å legge oss til å sove. Ikke mer forvirring rundt den leggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i Tassen ja :-) De samme bøkene om og om igjen.

Nå leter jeg desperat etter et tykk stor tassenbok jeg kjøpte til de andre jentene da de var små. Har rotet den bort, men trenger desperat avveksling så jeg MÅ finne den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her leser vi og synger.. de samme bøkene og samme sangen hver kveld, så nå kan vi de utenatt begge to ;-)

Nytter ikke å snike seg unna noen sider når det virker som gutten ikke følger med nei. hihi

Her leser vi Postmann pat i tåka, med en korriegering, katten i boka heter mons,,, og det er jo ikke riktig!! Det er jo Miss.. boka er fra da jeg var liten da.. så da het kanskje Miss Mons?? Også leser vi en bok med masse veier i og delte sider, så vi kjører under bruer, over fjellet osv.. Også en bok jeg hadde når jeg var liten..

Lesingen tar vi ikke på soverommet til Didrik nei, men syngingen gjør vi når han ligger unna dyna i sin egen seng. En koselig kveldsstund hvor vi bruker masse tid på å prate sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...