Gå til innhold

Noen som har begynt å tenke på navn til den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp. her er begge navn klare. vi var ikke enige, så vi bestemte hvert vårt. Er lærer og en del navn elimineres av den grunn.. Men begge var enige om at det skulle være et navn som fungerte på andre språk enn norsk

Annonse

Hei hei=)

Vi har det forholdsvis klart=) Har to jentenavn og to guttenavn som det nå står mellom=) tror vi holder disse alternativene for oss selv =) Tenker vi blir å stå fast ved disse navnene på neste barn også, siden vi bare får brukt ett denne gang.. hehe=)

Tenker på det innimellom ja, men ingenting er bestemt. Syns det er vanskelig å bestemme et navn før jeg har sett ungen. Med førstemann hadde vi vel 5 navn klare, men det var ingen av de som passa da vi så han for første gang. Navnet hans bare "datt" ned i huet på meg når jeg holdt han i armene min, det var nesten som om han valgte det selv. En merkelig opplevelse.....

Jeg syns det er veldig vanskelig å finne guttenavn! Vi har flere jentenavn, men ett er favorittnavnet. Tror vi kanskje har klart å bli enige om guttenavn, selv om både mannen min og jeg har hver våre favoritter som vi ikke klarer å enes om....

Men syns det er vanskelig å være for "streng! på det, det kan jo være at det ikke passer når ungen kommer ut og man får sett det!

har guttenavnet klart, men usikker på jentenavn.. Kom med tips !! Vil ha et enkelt og ikke akkurat et typisk utenlandsk navn.. Ikke typisk norsk heller . Glem Kari eller Samantha liksom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...