Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 I formiddag fikk jeg brunlig utflod, og dro straks til lege.. Hun kunne ikke gjøre så mye annet enn å måle HCG-nivået (noe som desverre ikke gikk da) og si at slik utflod kan forekomme uten at det er noe galt. Fikk beskjed om å ta en ny test torsdag, for da å se om HCG-nivået mitt fortsatt er oppe. Slo meg aldri til ro med det svaret, og har vært nervøs i hele dag! Så i ettermiddag gikk den brunlige utfloden over til mens-lignende blod. Slimete og med mørke, små slimklumper. Ikke så mye at det kommer i truseinnlegget, men så mye at det vises på papiret. Har under hele svangerskapet hatt små mensmurringer, og dem er kraftigere nå. Er ca 9 + 5. Noen som har hatt lignende blødninger uten at det har vært SA?, eller har jeg en nå? Er så redd og frustrert... Hadde vært veldig fint om noen kom med sine erfaringer!
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 (Trodde ikke den ble lagra første gangen, for ble plutselig bare borte... Derfor den er to ganger.)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 huff..jeg hadde blod på papiret nå på torsdag som var..det begynte med brunt og ble så lyserosa slimete hver gang jeg tørka meg..kom ikkje noe i trusa..men hadde små mensmurringer.. jeg fikk komme til ultralyd..var 12+3 men fant ut at fosteret hadde dødd i slutten av uke ni..jeg fikk utskrapning..synes virkelig du skulle ha fått ultralyd med en gang..ikke gå og vente på hsg prøver..bare vær på de..håper det ikke er det..krysser fingrene for deg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå