Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsamtale i Porsgrunn i morgen! Er sååå spent, Gleder og gruer meg på en gang. krysser fingrene for at vi får komme fort i gang. mener å huske at det er flere her som skal inn til samtale nå!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så spennende.. når søkte du og når fikk du svar?? Sitter og venter sååååå på svar fra dem!!

Skrevet

hei!

Forsamtalen gikk bra - de er veldig hyggelige ! Noe snodig at hun dumme gyn jeg har gått til i et halvt år ikke har sagt noe om at den ene egglederen ser ut til å funke, men som legen sa det gjør jo ingenting så lenge vi har den andre.

Vi skal igang med icsi pga dårlig sæd.

Så dersom alt går som det skal bli det uttak og innsetting ca uke ti. Virker som en evighet til, men nå er vi jo igang :-)

Søkte i midten av oktober, men den var ikke mottatt så sendte på nytt i sept.Fikk brev i desember om time. Gikk jo mye fortere enn vi hadde trodd :-)

Skrevet

Så flott at du snart er i gang :o) krysser for deg og at spiren sitter på 1 og at den blir der i 9 mnd!!

Masse lykke til..

Skrevet

Ser nå at du har skrevet at du søkte i okt, og de ikke hadde mottatt, men at du søkte igjen i sept?? du må vel mene november hehe nov kommer etter okt hehe..

Skrevet

ja hehe gikk litt fort her. november selvfølgelig.

håper du slipper å vente så mye lenger :-)

Skrevet

Sendt mail til dem på fredag og spurte hvor brevet ble av, i dag fikk jeg svar at det var sendt.. så da må jeg løpe i postkassen i morgen og se.. blir spennende å se når vi får time.. står også på ringeliste..

Skrevet

Gratulerer ;0) da er dere i gang det går fort til uke 10

Blir kjempe spennende tid fremover masse lykketil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...