Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Hvordan oppfølging har dere? Føler jeg ikke fikk den oppfølgingen jeg skulle ha, siden jeg kanskje hadde eneggede tvillinger i magen, og da er sjansen der for å utvikle ttts! Og det var akkurat det mine jenter gjor. Og jeg holdt på å miste jentene mine pga det! Har dere ultralyd ofte? Sjekker dem gjennomstrømmingen i navelstrengen?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 tror de aldri sier sikkert at de ikke er eneggede.. mange dna tester for å finne ut etter de er født..
Annika og Marikken Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har vekstavvik på den ene min, de er sannsynligvis toeggede (har hver sin morkake osv) så det er ikke fare for ttts men jeg gnåler hål i hodet på de likevel. Føler de tar meg veldig alvorlig. De måler alt mulig, jeg går der hver uke og de sier vi må ta uke for uke og den minste bestemmer og sånn. Syns det er fint du kommer innom her og minner på dette, du som har opplevd det selv, har fulgt med på deg. Gjør det med jevne mellomrom, så kanskje du kan gjøre flere oppmerksomme på dette. Tror det er mange som ikke har nok info. Lykke til videre med prinsessene dine!!
Maika1973 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer med dine to prinsesser! Jeg har også eneggede tvillinger (gutter) i magen min, med en felles morkake. Har fåt UL vær 14 dager med måling av gjennomstrømmingen i navelstrengen og er 31 uker på vei nå. De er fortsatt helt like i størrelse og magen min er ikke enorm enda (101 cm). Så jeg tror jeg er heldig!
Snart mamma til 4 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hei=) Jeg er 14uker på vei i morgen.. Var på ul i går å fant ut at jeg har eneggede tvillinger med felles morkake.. Var den koselige legen jeg møtte.. Og han sa at jeg kom til å få tett oppfølging pga at de delte morkake.. Skal tilbake på ul i uke 16.. Gleder med til å se de 2 inni magen min igjen=)
Vårstråle2008 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg venter også eneggede tvillinger(i mai). Har vært gjennom et prøverørsforsøk som resulterte i tvillinger!hurra! Fått tett og god oppfølging underveis.Ca.hver 14 dag til fastlegen for sjekk av blodtrykk mm.eller til både fødselslege på sykehuset (ul) og hos jordmor på helsestasjonen og på sykehuset...Føler meg godt tatt vare på underveis!
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Bra dere får ofte kontroller:-) Men krev måling av gjennomstrømningen av navelstrengen!! Masse lykke til til dere alle:-) Det er masse kos!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå