Gå til innhold

Trondheim?

Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som bor i Trondheim? Hadde vært gøy å se hvor mange vi er og når dere andre har termin:-)

Jeg er 22 år (blir 23 i juni) og bor sammen med min kjære på 25 år og lillemann på 2 år. Bor på østsida av byen.

Hadde først mens-termin 16.mai, men ble flytta tilbake hele 3 uker på UL, så ny termin er 8.juni. Gode nyheter i forhold til studiene!

Mulig lilletuppa kommer litt tidligere da, for storebroren kom 2 uker før termin:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.. prøvd å starte et lignende innlegg, men responsen var laber, så da svarer jeg på din istede=) jeg er 23, blir 24 nå i april, gift og har 2 stk kruttønner av noen hunder. jeg har nettopp fått ny termin, og den er også 8.juni:)

jeg venter en liten gutt og det er pappan kjempe glad for.

hvor på øst sia holder du til?

Skrevet

Jeg er 28år, gift og har en gutt på 3 år. Bor på Tiller jeg. Har termin i slutten av juni en gang. Skal på ny UL den 25 januar, så får vel en litt mer nøyaktig termin da kanskje?

Skrevet

Trondheim her også. Venter nr 2, den 18. juni.

Skal ikke vi prøve å få til et Trondheimstreff da??

Flere som er med på det?

Skrevet

Blir gjerne med på det ja! Men får se hvor mye fritid jeg får nå når studiene tar til igjen:-)

Vi kunne jo tatt det en lørdag formiddag og ta med oss de søte små vi har fra før av...

Skrevet

Bor på Jakobsli/Charlottenlund:-)

Skrevet

Heisann!

Bor også i jakobsli/charlottenlund. Har en liten en på snart 15 mnd, og venter en gutt til 6.juni! :)

Skrevet

Hei & hopp;)

Æ e e24 år, har en googutt på snart 10 mnd, som bli storebror rundt den 15.juni. Ska på ul på mandag:):) Glær oss!!!!

Bor på Heimdal=)

Skrevet

hei,er snakkk om barselgruppe her?dele info å ulike erfaringer,kjempegøy!er 28 år,har en gutt på 5 år,å venter ei prinsesse 14 juni!bor i sjetnemarka.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er 28 år og har en gutt på 6 og ei jente på 4. Har termin 13. Juni og venter ei jente. Hadde vært kjempekos med et treff snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...