Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid....er 11+3....og har ei kjempe herlig jente som fyller 2 år i januar fra før av....men er såååå redd jeg ikke blir like glad i nummer to....uff,er glad i unger,og babyen er ønsket...men tenker så mye på dette...føler meg kjempe vond....noen andre som har følt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en tanke som slår veldig mange den første tiden... Men,jeg tror ikke du skal bekymre deg for det. Er ganske sikker på at det faller seg helt naturlig og at du automatisk blir like glad i nr 2 da h*n kommer:)

Lykke til videre i svangerskapet!!

Hilsen ei som venter nr 3;)

Gjest tummeliten=)
Skrevet

jeg skjønner precis hur du har det mistet sønen min i oktober og er gravid igen ska ha i augusti men er redd jeg ikke ska kunne elske det barnet lika mycket som min sønn....

men min svigerinne forklarte for meg at når hon skulle få nr 2 så følte hon detsamma,men når han kom så var han like elsket som hennes første barn,men på et annat sätt man får en ny kærlighet til varje barn,men de er like elskede=) håper det hjelper deg litt=)

Skrevet

Denne tanken er helt normal. Jeg tenkte akkurat det samme når jeg ventet nr. 2. Men her sitter jeg da med 2 verdens hærligste jenter (de er 2 og 4 nå)... Du blir like glad i begge 2 det skal jeg love dg :-) Og om du ikke skulle få den morsfølelsen/ morslykken med en gang (noe som kan skje/ er normalt) så kommer den etter hvert :-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

Takk alle.....er kanskje ikke så slem når alt kommer til stykke da....

Skrevet

trur dette er en helt normal tanke hehe

Tenkte jeg også..var så utrolig glad i snuppa mi på 2 år, og blir jeg like glad i nr to..men det ble jeg :)

Og vet at jeg blir også like glad i denne som er i magen nå..

Skrevet

jeg føler det også slik noen ganger. er like langt på vei som deg HI. men har ikke turt å si det. men jeg regner med det forandrer seg når bebin kommer. har ikke helt gått opp for meg at det kommer en til enda. tror det er litt derfor. jeg klarer ikke se det for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...