Gå til innhold

Drammen..

Tingeling med 2 troll

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig det MaybeMe..

Da er datoen satt. Jeg tenkte at vi kunne kanskje treffes i 19 tiden på Pigen.. Passer det for alle??

Får meg er det samme hvor i Drammen hvor vi treffes, bare det ikke blir så veldig seint, siden jeg skal opp så tidlig dagen etter.

Fortsetter under...

19.00 passer fint for meg, kom nettopp på at jeg har fri den dagen. Ikke greit å holde styr på turnus. :o)

Skal vi legge det inn på BIM-treff, slik at flere kan komme? Tror ikke det har vært satt opp noen treff for sommer-mammaer ennå, så kanskje flere som har lyst å være med.

Annonse

Jeg hørte også hjertelyden i går, det var helt fantastisk...

Kjempe lurt med påmeldigslist. Har du lyst til å lage det?

Jeg satte tiden 19:15 pga jeg må ta buss til Drammen. Bussen er i Drammen litt etter 19 tiden... :)

Jeg gleder meg til å hilse på alle som kommer på treffet.

Dette her er kjempe dumt... Samboren min ringte meg fra jobben, han skal på kurs den 31/1 på kvelden.

Jeg lurer på om det går greit for dere om vi bytter dag. For eks til fredag1 feb? Jeg har så veldig lyst til å bli med på treffet, men kan ikke den dagen. Noen må være hjemme med Celilna som er 3 år.

Hvis det ikke går, så blir jeg med på neste treff.. snufs snufs...

Annonse

Cindy og Linda, må melde dere på treff nå da, så ser ikke jeg og Marisko så ensomme ut. :o)

Tror magen min vokser veldig for tida, for jeg har hatt ganske vondt i helga og føler meg skikkelig oppblåst og sprengt i magen. Kjenner livmora så godt nå, det er så morsomt. Ganske ømt rundt i magen, tydelig at noe strekker på seg.

Hvordan går det med dere andre?

Da har jeg meldt meg på også:)

Gleder meg til å treffe dere!

Kjenner meg også ganske øm rundt magen, -noen ganger er det som at jeg har et tykt belte som strammer. Så det er tydelig at det vokser seg til inni der. Synes det er veldig spennende og følge med på den uke til uke kalenderen, -er jo helt utrolig utvikling!!! Også er det veldig godt å være over kvalmen, -og trøttheta!

• 2 uker senere...

Må jo passe på at tråden vår ikke forsvinner!

Kjempekoselig på treff jenter, håper du får til å komme på neste Marisko, og at formen er bedre nå. Jeg ligger hjemme på sofa'n idag, litt forkjølt og slapp. Ville vel presset meg på jobb til vanlig, men nå har jeg ikke lyst til å risikere å bli skikkelig syk. Håper en dag hjemme hjelper.

Jeg har lagt ut påmeldingsliste til treffet 25.februar, dere får melde dere på jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...