C1981 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 hei:-) ny her jeg da... tok en test for ett par uker siden, følte meg så rar og mensen var uteblitt... den var positiv. gikk på pilla, så litt uventet... var i syden uka før jul med samboeren min, og vi tulla så fælt med at jeg hadde fått en liten bollemage... men regnet med at det var fordi vi hadde spist en god del mat osv... jeg husker ikke helt selv, men samboeren min mener jeg klaget litt på mensen sist gang og, at den varte så kort, har veldig jevn syklus, så vet alltid når den kommer... så litt bekymret jeg da... har hatt veldig ømme bryster en stund, og en mage det ikke er til å ta feil av, er en slank person, så syntes veldig lett... og selvfølgelig ikke fått legetime før 25.januar... er det mulig å ha mensen de første gangene i begynnelsen?? for magen begynner vel ikke å vokse med en gang... og har gått opp 5kg..
Gjest tummeliten=) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 ja det er muligt at få mens i begynnelsen...det er olika fra person til person. er dette ditt første barn? jeg gick og upp fort i vikt min førra graviditet, det syns mer om du er tynn og om du ikke er så lång.... det er ju muligt at du er lengre på vei en du tror med....=) lycka til=)
august o8 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det er mulig å ha "mensen" i begynnelsen. Kjenner ei som har to barn, og med begge så hadde hun en gang etter at hun var gravid.. Lykke til...
C1981 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 ja, er mitt første barn:-) litt uventet og har ikke helt gått opp for meg ennå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå