Gå til innhold

Dr Torkil eller andre med peiling på ketolyse....

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har etter svangerskap og endel annet fått ganske mange kilo for mye. Jeg har gått ned endel med Grete Roede... men også gått opp igjen ganske mange av dem... :o(

Jeg har fått konstatert PCOS og lurer derfor på om dette kan ha en sammenheng med min overvekt. Vet at jeg kan bli kvitt cystene ved å gå ned i vekt, det har jeg erfart tidligere. Lurer nå på om et karbo.fattig kosthold kan være løsningen for mitt langvarige problem med vekten.

Jeg har sliter også veldig med uro og sjelvinger i kroppen dersom jeg ikke får i meg nok mat og da særlig hvis det har blitt for lite sukker.... Tror også kanskje det er problemer med et blodsukker som stiger for fort.... og ramler for fort igjen....

Det jeg egentlig lurer mest på er om en ketolysekur høres "smart" ut for meg. Etter hva jeg har lest (litt rundt omkring) kan jeg være av akkurat de som takler karbohydrater dårlig. Jeg har også en kroppsfasong som er litt sånn som diabetikere.... mye på midten og lite nedover......

Ka du tru..?

Kjempetakknemlig for svar :o)

Fortsetter under...

Takk for det :o)

Har egentlig planlagt at jeg skulle begynne 20. januar, men er blitt så ivrig at jeg tror jeg starter denne helga.

Blir nok mange store utfordringer fremover... blant annet sliter jeg med å finne en hensiktsmessig frokost... må spise frokost på tur til jobben... ikke så lett med en omelett liksom....hehe ;o)

Jeg skal holde deg oppdatert.....

Gleder meg nesten mest til å oppleve den økte energien som så mange snakker om. Er lei av å være sulten, veldig mett, trøtt og så sulten igjen... og alt dette innenfor et par timer....

Har kommet meg gjennom store deler av boka nå. (takk for rask utsendelse av ordren på ketolyse.no) Veldig bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...