Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er gravid med mitt femte barn. Forholdet mellom meg og barnefaren er over. Tanken på å være alene skremmer meg. Tanken på at jeg skulle ende opp alene slo meg aldri! Trudde vi alltid kom til å være 2 om barna. Har dere tenkt noe på det? Hva om mannen går eller går bort og dere blir sittene helt alene meg mange barn? Elsker barna mine over alt og ville ikke vært foruten dem. Men må ærlig innrømme at jeg blir utrolig sliten med 4 små barn og en i vente.. (Er 20uker på vei). Redd jeg vil bli alene for alltid. 5 barn er mange å være stepappa for. Kjenner ingen som kunne tenkt seg det.. Dette høres kanskje litt merkelig ut for noen at jeg tenker på dette i det hele tatt, men jeg vil jo ha en å dele livet mitt med.. Det vil vel alle. Får selvsagt masse kjærlighet fra barna, men det blir jo ikke på samme måte. Er dere redde for å bli alene?
jeano med nr.4 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Uff så trist. Det er alltid trist når noen går fra hverandre, og spesielt når man er gravid. Synes mannen din valgte et velldig dårlig tidspungt. Jeg har vært alenemor i 8 år, dog bare til to av barna. Men flyttet ikke sammen sambo før nr. 3 var 3 mnd. Så føler at jeg har stridd med mitt. Men alikevell så syntes jeg det var velldig deilig å være alene med de. Bare jeg som bestemte, ikke noen mann som kom sulten hjem fra jobb. +++ her kunne jeg nok ha ramset opp i det vide og det brede. Lykke til
magj Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Venter også nr 5. Går han, kommer jeg til å bli kjempeoverraska, men jeg har tenkt på at jeg kan komme til å bli aleine, ja! Han er bonde. Det er både mange farer, og mye stress og press. Maser litt på han om å være forsiktig. Er han sein en kveld, lurer jeg på om han har havna i klem under et redskap el blitt stanga ned el.l. Og helsemessig; vil gjerne han skal ete sunt og ikke stresse. Han har også dårlig rygg. Dersom han kommer bort el blir ufør, blir jeg sittende med ikke bare 5 små, men ansvaret for to fjøs med dyr som skal ha stell flere ganger om dagen, og lån og økonomisk ansvar. Skummelt å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Viktig å tenke fremover men husk at 90% av alle våre bekymringer blir det aldri noe av. Gled deg med gleden av det en har, la ikke sorg og bekymringer ta energien fra deg. Er sikker på alle dine 5 barn vil være deg taknemlig for livet du har gitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå