Gå til innhold

Hva er livvidden deres? (antall cm rundt livet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Point taken.

Ingen epleform, eller pæreform her i gården, men ser vel mer ut som en agurk. Nokså rett ned, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pøh. takke meg til bukser med høyt liv og sigarettskjørt.. jeg hejjer på 50-tallet!!!

Skrevet

Mens jeg som har lange bein og kun en liten agurk-stump til kropp så ut som en dust med høyt liv. Litt langbein, liksom. Ikke noe 50-tall som heies på her nei.

Skrevet

psssj..tenk å kunne få se ut som en dame da, men kurver og bein. Sexy. Nejda, nå har det vært valpefett og sideflesk uttafor bukser med bønn om trailersprekk. hehe.

Skrevet

Joda, om man ser ut som Marilyn så er jo det vel og bra.

For oss agurk (evt. banan)-formede så er lave liv å foretrekke.

Trailersprekken dekker man pent med en alt for høy string. kan du ingenting...? (hi-hi)

Skrevet

lekkert.. string faktisk! det ville ikke 100 ville hester ha fått på meg lenger gitt! nasty.. hehehe. hipsters og lang singlett derimot her jeg vært kjent for å bruke..

Skrevet

Men hipstersen krøller seg så stygt under tightsene! Du kan da ikke mene at du lar det skje?

Skrevet

Hva mener du thightsene? Du mener ikke sånne ting som man har under skjørt eller tunikaer? HAHA . Det er tidenes styggeste mote og der ville jeg trengt 1000 ville tigere for å få på meg en! Aldri i verden. Makan til stygg mote skal man lete lenge etter.

Seriøst.. det går jeg ikke i så den problemstillingen er ikke aktuell for meg. Om jeg skal pynte meg litt så går jeg i retro-kjoler med strømper og hofteholdere. Da er det ikke noe hipstertruse i veien nej. Den passer faktisk fint sammen med retro-tøyet mitt.

Skrevet

hehehe... Jeg bare tuller. Ligger her i silkeboxere og myke, vide nattbukser og er verken pyntet eller 14is. Måtte bare.

Skrevet

jeg presser på meg 27 eller 28 i dongeri bukser og 36 eller 38 (er nok 38 nå etter jul) men jeg er jo 80 rundt navelen!! har litt mye rundt livet... men men :/ det henger ikke noe over når jeg står oppreist, men når jeg setter meg derimot... :P

Skrevet

her er det på tide å finne en bukse med høyt liv som du kan dytte sviskemagen nedi!!

Skrevet

og æ elsker hver cm palmesus!!!

Skrevet

Dette ble jeg ikke mye klok på.

Jeg er for tiden 81 rundt livet og bruker 42 i bukser.

Hvordan klarer du å presse deg inn i 36 eller 38 SviskeMage?

For 2 år siden, før jeg ble gravid med Ina, veide jeg 10 kilo mer og brukte også 42 i bukser, men de buksene henger ikke oppe på meg i dag.

Hvor kjøper dere buksene deres da?

Skrevet

101 cm rundt hoftene gitt=(

og 88 eller noe rundt der jeg er smalest...

føler meg serledes tykk og stygg (enda mer enn vanlig faktisk) når jeg ser hvor slanke dere andre er... hvordan klarer dere det? her er det str. 42 og 44, var str 36 for et år siden!!!! opp 15 kilo ja...=(

Skrevet

haha. 65 rundt livet og 90 over hoftene. Men, mellom hoftene og livet er jeg størst etter alt for mye julemat;) (altså magen)

Bruker putte -magen/huden -nedi buksen teknikken eller en god strømpik som strammer ;o)

Ellers bruker jeg 34/36 i bukser. Alt etter hvilken type stoff og form det er på buksen.

Skrevet

Hvor er egentlig livet da? 2 cm over navlen min er jo ribbena. Kan ikke måle oppå de vel?

Jeg har en helt snål kropp vel og merke..

Og det med hoftene har jeg aldri skjønt.. føler at jeg har to hoftepartier på en måte. Først nederst, på sidene ved rompa, der de fleste er bredest, og så litt lenger opp, der hoftebeina er. Er like bred/smal over begge partiene, og det er faktisk midt mellom disse jeg er på det smaleste. Midje over hoftebena har jeg ikke, for der kommer jo ribbena, svinger kanskje inn en halv cm eller noe..

Finner ikke målbåndet, så har ikke målt. Bruker str. 36 og har ikke så mye overflødigt fett på kroppen.

Flere med sånn rar kropp?

Skrevet

Er 70 cm der jeg er smalest, og bruker str 36 i bukser. Men ingen av de buksene jeg har rekker opp til livet, de slutter midt på hoftene. Jeg synes egentlig ikke det er så behagelig, og ble veldig glad da jeg hørte at høyt liv skulle komme på moten, men alle bukser som er høye i livet sitter dårlig over rumpa, av en eller annen grunn.

Skrevet

" cm over navveln? Men navveln min har seget nedover i en brøddeig etter forrige fødsel :o)

Sånn ca er jeg 88 cm rundt der jeg tror livet er, og bruker 42-44

(jada jeg er litt overvektig...)

Men har pen rumpe da ;)

Skrevet

Jeg er 65-66 rundt livet, ca 90 rundt hofter og pupper. Er en str m i overdeler stort sett og 34-36 i bukser, eller 27 i jeans :)

Skrevet

Jeg har ikke to målebånd så jeg får ikke den gleden av å meddele min lividde her ikveld:-p

Håper det går greit... høhø

Skrevet

Jeg har heller ikke målebånd for hånden, men mener å huske (drømt) at jeg er hofte: 90cm, liv: 55 cm bryst: 95cm. Hodet er 80 cm (litt tykk i hue som dekkes av mitt platinablonde hår)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...