Gå til innhold

Hva er livvidden deres? (antall cm rundt livet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid sett på meg selv som en slank person, og bruker str. 36 i bukser. Str. 38 er for stort. Men iflg. en tabell jeg har foran meg burde jeg brukt str. 40 i bukser....

Det står følgende :

"Livvidde under 62,5 cm : str. 34

Livvidde 62,5 - 65 : str. 36

Livvidde 65-70 : str. 38

Livvidde 70-75 : str. 40."

Jeg bruker som sagt str. 36 i bukser. Men rundt livet måler jeg 71 cm. Er jeg unormalt stor rundt livet, eller er det tabellen over som ikke stemmer, eller er det klærne som er merket feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lurer jeg.... -Spiller det noen rolle? ;) Bruk den str. du gjør, og tenk ikke mere på det.. Jeg kommer i hvertfall ikke inn i str. 36 i bukser. Eller, det gjør jeg jo,-hvis det er snakk om tommer! ,p

Kos deg!!! :)

Skrevet

Hehe, sant nok, men jeg følte meg plutselig som om jeg bruker feil størrelse. Hvis "alle andre" er 66 rundt livet og bruker str. 38, mens jeg som er 5 cm tykkere presser meg inn i 36 så vil jeg gjerne vite om det, slik at jeg kan slutte å gå rundt som et pølseskinn (hvis det er det jeg gjør....)

Skrevet

68 cm

Skrevet

Hvor på magen måler du da? Jeg bruker også str 36 i bukser. Kan gå med 34 også.

Skrevet

Hvor på magen... Der buksa går, vel. Litt nedenfor navlen.

Hvor mange cm er du?

Skrevet

Og da bruker du størrelse...?

Skrevet

Du er helt sikkert flott i buksene dine!!! ;) Hvis du føler deg vel, så er vel alt bare bra... ;)

Skrevet

36-38, varierer på hvor jeg kjøper bukser.

Skrevet

Jeg er 74cm rundt livet og bruker også 36 i bukser. Men det er jo ikke livet som har noe å si da, det er jo hoftene. Bukser i 40 ramler jo rett ned. Hihi.

Skrevet

Er det mulig? Er dere så slanke i levet? Ikke rart at ikke mange svarer her. Jeg er MYE større rundt magen. Jeg bruker 38 og M i klær.

Den måletabellen din var langt fra min livvidde!!!!

Skrevet

Er jo forskjell på høye og lave bukser da.Liv vidde måles vel under ded nederste ribbeinet.Er ikke sikker,men kommer nok an på hvor du har buksa...

Skrevet

Herregud da mennesker, åssen får dere til å bli 70 og rundt der?? Jeg er 91 og passer fint 38.... Til og med der mamma mener livet er (der man er smalest, er jeg laaaaaaaaaangt fra 70...).

Sorry, ikke sinna altså, blei bare litt forvirra her!! ;o)

Skrevet

hahah jeg er ikke i nærheten av verken 38 eller m

Skrevet

på måletabellen hos hennes og maurits er livvidden ca 2 cm over navelen

Skrevet

Dere som er så tynne, dere må jo ha målt feil?? Sikker på at dere ikke har surra båndet slik at dere har sett på feil side av båndet, eller at dere ikke har begynt på enden ve der det står 1 cm?

Skrevet

trodde livvidden skulle måles der man er smalest jeg. et par cm over navelen....

der buksa går under navelen er jo bekkenet.

Skrevet

Phuh! Nå ble jeg lettet... heheheehe. Jeg trodde et øyeblikk der at jeg levde på en løgn,hoho. Den tabellen fikk meg til å svette litt, hehe.

(Til dere med livvidde langt over min - dere er sikkert fine. Jeg er nemlig slank OG liten. (Bruker BH i str. 65)

Skrevet

Ble så nyskjerrig så måtte måle meg.

Jeg målte 71cm 2 cm over navelen og 83cm over hoftene(der hofte bukser ofte sitter)

Jeg bruker også str 36.

Er 168 høy og veier 57kg ser ikke på meg selv som tjukk.Men disse målene virket rare.

Skrevet

Jeg er nesten identisk med deg i alle mål. Og jeg ser på meg selv som slank, så jeg ble også litt forundret over målene. Det er en gammel bok, så kanskje dette var malen i "gamle dager"? Jeg har jo hørt at de har flyttet grensene for S, M, L, osv. ettersom befolkningen har blitt feitere. :-)

Skrevet

herrefred! tror dere virkelig at livet er der disse flotte lave buksene som eksisterer nå om dager er der buksene slutter?! Det er jo hoftene da vettu. *roll*

Livet ditt sitter ca 2 cm ovenfor navlen.

På ungdomsspråket deres så sitter vel livet omtrent der dere fester beltene på tunikaen!!

Skrevet

*snøft*

Jeg er eldre enn deg.

Skrevet

eller kanskje dere har vekta rundt magen, eller er epleformede... smale hofter og bredre på toppen... folk er så sinsykt forskjellige i kroppsfasongen.

og som noen er over sa.. gud, jeg er ikke feit altså men jeg er mye mer en 70cm rundt livet og bruker 38 i bukser..ja for gud hvor feit man er om man bruker 40 eller 42. mohahahahaha!

Skrevet

Jeg var 74 cm rundt livet og og 86 rundt hoftene, er 168 cm og 58 kg så anser meg heller ikke som smellfeit;) Bruker mest 36, men også enkelte 34.

Skrevet

da husker du kanskje hvor buksene begynte før i tiden, eller hvor et sigarettskjørt skal sitte! hehehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...