Gå til innhold

blir litt redd ! hjelpe meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har litt brunt utflod , ikke noe blod ellernoe, bare litt brunt på papiret liksom . er det noe falig? unormalt ellernoe? fant ut for noen dager siden at jeg er gravid i 6 uke . tenker så mye om det er noe falig . blir så bekymra, hehe. hjelpe meg noen ? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Gratulerer så mye med svangerskapet, og dette går nok bra skal du se=)

Det er helt vanlig med små blødninger i starten. Det er vel noe som alltid blir sagt og som blir sagt flere ganger, så lenge det ikke er mengder av rødt friskt blod forbundet med smerter så er det nok ingenting farlig=)

Om du føler deg veldig usikker så ringer du legen og spør der=)

Masse masse lykke til=)

Skrevet

er ikke blod ellernoe, bare bittelitt brunt . har hatt endel kvalme å stikkinger i magen . men ikkenoe mer en det, så dette ekke falig? :) off hehe , vet ikke så mye jeg, må nesten spørre .

Skrevet

Jeg er ikke så veldig inne på det jeg heller=)

Derfor er det utrolig bra å ha disse sidene=)

Nei det er nok ikke farlig, men for at du skal være helt sikker så anbefaler jeg deg å snakke med legen din=)

Jeg er ingen lege men svarer utifra hva jeg har sett/lest/erfart selv=)

Skrevet

Hei du!

Jeg hadde det samme som deg i uke 4 og 5 og det var ikke noe.

Jeg tok hcg tester med 2 dagers mellomrom for å se at den steg fint og det gjorde den, så kanskje du kan spør legen din om det?

Det er 1 av 4 som spotter litt brunt eller rødt i svangerskapet og da ofte i begynnelsen av svangerskapet, så jeg tror ikke du bør engste deg.

Er det en spontan abort så kommer det mer blod ganske snart etter du har begynte å spottet litt, så litt brunt er ikke farlig.

Snakk med legen din om du føler det ikke gir seg, men hadde jeg vært deg hadde jeg slappet av:)

Lykke til

Skrevet

Mange som har en slik blødning uten at det gjør noe.

Hadde en liten frisk blødning i det første svangerskapet mitt og det endte i en søt prinsesse som er 2 år nå.

Har så hatt 2 svangerskap hvor det startet med brunlig utflod og endte i sa.

Første gangen fikk jeg brunlig utflod som ble frisk blødning med klumper etter en dag. Men dog uten smerter.

Andre gangen fikk jeg brunlig på papiret en dag og gikk til lege med en gang. Utfloden stoppet med en gang Fikk målt hcg ved blodprøve og den viste nedgang etter 3 dager, men ikke mye. Etter ny blodprøve som viste ytterligerer nedgang startet frisk blødning med klumper litt over ei uke etter jeg hadde det brune på papiret. Så det tok faktisk lang tid før selve sa`èn startet. Men denne gangen heller ikke med noe smerter.

Men satser på at det går bra!! For de aller fleste går det jo helt fint og det gjorde det jo også i vårt første svangerskap :-)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...