Gå til innhold

hei!hjelp fra dere som testet svakt positivt??


Dorry:)

Anbefalte innlegg

eg tok en test i dag tidli,der var d en svak svak,da mener eg svak strek i bakgrunnen på en quickrespons test..må liksom holde den litt opp for å se den...håperhåper... har opnet den andre testen (bare for å se om den var litt kontrollstrekskygge i utgangspunktet),den er kritthvit og ikke antydning til en kontrollstrek eller teststrek,...noen som testen veldi veldi svakt første test og likevel gravid?har ikm rundt disse dager tenker eg...har uregelmessig mens, men...hvordan er det med skyggestreker nå igjen?kan man vere gravid med en skyggestrek?mener d er lysrosa farge på min svake svake strek..hjelp...

 

håper på mange svar...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tummeliten=)

jeg tror du er gravid men ta en test till om några dagar...

 

jeg fikk og en veldigt veldigt svak strekk og jeg er gravid..

hur långtid etter du tog ditt førsta test tog du det andra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

Jeg tok en test i går og den viste så svakt at min samboer ikke så det. Men jeg tok en ny i dag, en digital test og den sto det gravid på. Så du burde kjøpe en digital test, den er lettere å lese av:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt med en veldig svak strek samme kveld som jeg skulle hatt mensen. Dagen etter var streken litt sterkere. Hvis du ikke hadde vært gravid hadde det ikke vært noen strek i det hele tatt, så gratulerer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testet svakt 5 dager før ikm, og dette var til og med etter "tidsfristen" på testen. Testen ble sterkere jo nærmere jeg kom ikm og jeg er gravid, 11+3 :-)

Krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg testet også en svak strek på første testen jeg tok, men jeg var gravid:) tok en ny morgonen etter og den var mye sterkere. så de er godt mulig du er gravid:-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet også med QR test første gangen jeg var gravid, og min strek var også svaksvak - måtte snu og vende på pinnen i lyset for å se at det var en strek der.. men strek er strek, så det er bare å gratulere! Kjøp en digitaltest, som hun over her sa, så skal du nok se resultatet!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk en svak strek også...min kjære sa at han ikke såg den, men det gjorde eg...den vart bare sterkere og sterkere etter hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..blekager seint svar..tusen takk til alle som svart...håpte så veldi at eg skulle vere gravid...tok en test 2 dager etter den var helt bledahvit...og mensen kom samme dag..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...