Gå til innhold

har helt glemt å begynne med tran jeg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. må inrømme at vi har ikke vært så flink som vi burde..

Men gir når vi husker det..pleier å bruke en skje som holder under varm vann ( slik at tranen er lunket når hun får den) Noen ganger liker hun det, mens andre ganger er hun ikke helt fornøyd..

Det er vel en måned cirka siden at det kom frem at mattilsynet fant ut at noen av fabrikkene som produserer fiskeolje til Møllers tran ikke engang har lov til å produsere olje ment til konsum av mennesker. Det var møkk og lort der og oljen var harsk. Harsk olje er farlig, så jeg tar ikke sjansen. Dessuten synes jeg dette er god grunn til å boikotte Møllers tran. Omega 3 er produsert på en annen måte og skal derfor være trygt å gi.

Les her:

http://www.bt.no/innenriks/article449309.ece

Annonse

Oi, det visste ikke jeg!!! Her gir vi Eskimokids på skje, heller det inn i munne mens hun ligger. Var sløv en periode, men så fikk Stina et skikkelig utbrudd av eksem. Da var jeg veldig flink etterpå. Minr to bonusbarn har samme eksemen og det hjelper på den med tran!!! Og så så smarte de blir av det, hehe :-)

Jeg gir tran med skje, har gjort det til en rutine før flaska han får før han legger seg for natta.

Vet jo at tran smaker stygt, så jeg er klar med flaska med èn gang etterpå, men har egentlig ikke opplevd at han har forsøkt å spytte ut tranen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...