Gå til innhold

Når ha sex igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før hette det seg jo at en MÅTTE vente til etter 6 ukers kontrollen. Dette går de heldigvis bort i fra nå. De sier nå at en kan ha sex når en selv føler for det.

Vi hadde sex etter kun 19 dager, og det gikk kjempefint. Var noe øm, men det må man jo regne med så kort tid etterpå .

En bør iallefall bruke kondom de første ukene for å unngå infeksjoner.

Lurt å bruke glidemiddel også, for en blir ganske tørr der nede, og kan føle seg stram om en er sydd.

Jeg sydde forresten 6 sting eetter fødselen.

Her ventet vi i seks uker. Følte meg ganske mørbanka der nede, og hadde ikke lyst til å prøve for tidlig i tilfelle det ble veldig vondt.

Men etter seks uker kom vi i gang igjen. Ikke den store suksessen de første gangene, men det gikk seg raskt til igjen!

• 2 uker senere...

19 dager??? Helt utrolig :o

Hadde jeg aldri turt. Godt å høre at det gikk fint da.

Tror man skal tenke på at det normelt tar over fire uker før sår gror helt. Jeg hadde IKKE gjort før det hadde gått minimum 4 iker. Tror sikkert jeg vil vente til 6 uker også... *sjelver ved tanken*

Med førstemann ventet vi bare fjorten dager. Det var som forventet litt ømt, men likevel godt :) Jeg revnet litt og sydde tre sting - men fikk også beskjed om at sår der ofte gror raskere enn andre steder.

Jeg tror det kommer helt an på, man må bare ta det som det kommer og se hva som passer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...