Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp!!!

Kommer ikke igjennom.. det er opptatt =o

Noen som har komme igjennom i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag kom jeg ikke gjennom de 3 timene de hadde åpent.

Da jeg skulle ringe for å få svar på hcg prøven måtte jeg prøve i 35 min.

De sa i begynnelsen av november at de skulle få kø-system-samtale venter- opplegg,men ting tar tid....

Bare å prøve tusen ganger...Du kan evt aende mail hvis det ikke er noe som haster.

Skrevet

Hei, jeg har ikke ringt idag, men det hender at det er slik, dessverre. Sist jeg prøvde prøvde jeg i 3 dager før jeg fikk svar. Du kan også gjøre som Dollypopp her sier, skrive en mail - den svarer de som regel daglig (virker iallefall slik) - hvis det ikke haster veldig da. Lykke til.

Skrevet

Takk for svar dere to!! ..

Sendte mail tidligere i dag,men det hadde visst vært kaos der..

Jeg fikk klarsignal for å begynne med menopur.. driver med AID nr 2 akkurat nå.. Begynte på pergo forrige uke så det hasta å få tak i de, men det gikk akkurat.. 10 min etter tlf skulle ha stengt =)

Johoo!!! Håper det fungerer denne gangen da!

Skrevet

Hei igjen, så bra at du fikk tak i dem da....og fikk klarsignalet. Da er det bare å krysse fingrene :-) Hva er AID??? Hørt om AIH, men ikke AID. Hva er forskjellen? Lykke til iallefall.

Skrevet

Takk for det!!!

AID er AIH med donor.. mannen har ingen svømmere... tok oss noen år å finne ut...

Har prøvd siden oktober 2000, så jeg håper virkelig det er vår tur snart også =)

Hva med deg?

Skrevet

:-) jeg skjønner. Får håpe det ordner seg denne gangen. Joda, vi har prøvd AIH i mai og er nå igang med 1. IVF. første UL i morra. Begge er friske og raske, så det blir jo alltids litt frustrasjon. Alderen kan jo ha en betydning (34) - men legen sier at det ikke spiller noen rolle. Vi håper å lykkes snart. Dere også :-) klem

Skrevet

Hei..

å jeg vet hva du har slitet med i dag.. har selv prøvd å ringe,men etter 10 min i kø ga jeg opp.... det er jo helt utrolig.. og for oss som skal ringe inn mens o.l er det jo litt viktig å komme igjennom..

Fikk du svar noengang ???

lykke til ...

klem

Skrevet

Heisan

Noe jeg forsøkte med hell de gangene jeg holdt på med forsøk var å ringe via sentralbordet, for da ble jeg satt på "samtale venter" i steden for å bare få opptattsignal (tlf nr dit er 23 07 00 00).

Skrevet

Det er noen av oss som skal slite litt sjø.. håper vi bare kommer i mål en gang =)

Lykketil på UL i morgen da!!!!!!!! =) Håper det er mange store fine klare egg som blir perfekte for innsetting!!!! =)

Skrevet

det haster jo litt ja! .. jeg fikk TR mens de hadde julestengt så jeg bare begynte med pergo (skal gjennom AID), men jeg måtte jo vite at det var ok å sette igang med sprøytene... og da hasta det vertfall!! (skulle sette første i dag)

Kom igjennom 10 min etter de egentlig skulle ha stengt tlf så jeg var kjempeheldig!!!!

Hva med deg da? Hva gjør du nå ettersom du ikke kom igjennom?

Skrevet

Kjempelurt Høst72! det skal jeg huske til neste gang =)

Skrevet

Jeg hadde også problemer med å komme gjennom tlf i går til dem - så du er ikke alene :)

Skrevet

Jeg prøvde i forrige uke. Skulle ha svar på en blodprøve. Jeg ringte 3 ganger 10 min uten hell på onsdag, torsdag var det stengt der, og fredag så ga jeg meg ikke før jeg fikk svar. Fikk tlf svarer, så jeg sto på vent. Etter nøyaktig 40 min kom jeg i gjennom. Så det går til slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...