Gå til innhold

Hei hei... Vil bare si hei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle som husker meg... (må vel være noen... hehe)

Savnet masse å være på nett når jeg endelig ble gravid på de andre forsøket mitt, fikk aldri glede meg sammen med de som har støttet meg gjennom 4 år før jeg endelig opplevde det blå krysset. Men nå er det ikke lenge til jeg kommer hjem i det nye huset, og får internett igjen... gleder meg masse...

Gutten vår Lucas har nå blitt 2 mnd ( i morgen), og er blitt en skikkelig bollegutt. Vokser som bare det... Han er en liten tøffing har vi fått vite. Vi ble innlagt på barneklinikken når han var 5 uker. var ganske alvorlig, da han hadde rs-viruset, og var hardt angrepet. Var på intensiven flere dager, i isolat, og det var tøffe dager for to nybakte foreldre. Men så sterk som han var, så overrasket han alle med å bli fort frisk. Alle legene trodde han ville bli verre før han ble bedre, pga at han var blitt så veldig så på så kort tid, men neida. men 1 uke var vi sykehuset, og det var den verste uken i mitt liv. Nå er både han og jeg helt frisk, og har endelig tid til å kose oss.

Som vanlig så klarer jeg å skrive masse mer enn det som er meningen, men håper hvertfall de jeg har hatt som gode venner her inne får lest dette...

mange klemzer fra Lucas og

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så koselig aprilmor :o)

Godt å lese at alt er vel både med gullungen og mamman !

Nydelig navn dere har valgt på lillemann,men så er det nok en nydelig gutt også !

Klem :o)

Skrevet

Hei Aprilmor

Koselig med gamle kjente som stikker innom og hilser på :-)

Gratulerer så masse med gullgutten, og godt å høre at alt står bra til. Forferdelig opplevelse, men godt med lykkelig utgang.

Du må kose deg i nytt hus og med godgutten din.

Klemmer

Skrevet

Hei vennen.. først må jeg jo si godt nytt år. Håper alt er bra med dere nå!! Trist å høre at han har vært syk men er jo blitt frisk og det er jeg kjempeglad for..

Ja nå får du komme deg på nett snart, hører jo ikke noe fra deg lenger hehe... savner deg vettu :o)

Venter på å komme igang med 4 ivf forsøket nå, så er veldig spent. Sitter i kø i det offentlige og da tar det jo sin tid..

STOR KLEM FRA MEG..

Skrevet

Hei,

gratulerer med gullgutt, nytt hus og alt det der..Godt aa se at alt gikk bra da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...