Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Sitter å klargjør sykehusbgen (3uker til termin) og ser iden anledning over helsekortet mitt, skjønner allt utenom ett ord. Nærsynkoper Noen som vet hva dette er???
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 ?????????? hjelp ikke mye det der, kan jeg få det med teskje?
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 HAHAHAHAHAHAHAAHAHHHHAAAAAAAHAHAAHA! Er det muliiii'?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Søkte på google her og der stå det av Nærsynkoper er det at det svartner for øynene! Kan det stemme i ditt tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 svimmelhet og besviming stemmer nok i mitt tilfelle ja. bare lurte litt, siden jeg ikke hadde hørt ordet før. Takker for hjelpen
kokosyklus Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Nærsynkoper at man nesten besvimer. Du har sikkert fortalt legen din at du ofte er svimmel og uvel eller at det svartner for øynene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå