Gå til innhold

Noen som jobber på Statoil her? eller kjenner noen som gjør det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva de tjener som stasjonsmedarbeider? Godt eller middels?

Skrevet

Ikke på Statoil, men på Shell. Er omtrent samme lønn på de fleste stasjonene. Så vil tro ett sted mellom 120 og 135 kr + tillegg i timen avhengig av kvalifikasjoner og erfaring.

Skrevet

Så da er 500.000 i årslønn rett og slett oppspinn?? Tenkte min kjære bror jammen skulle fikse seg jobb der om det var tilfelle som jeg hørte fra noen her om dagen at naboen tjente så masse på 1 år, men det var det jeg kunne tenke meg til, det var rett og slett en "fantasilønn"

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Hvis man jobber og ikke har noe liv utenom, så kan man nok få til en slik lønn. Jeg jobbet veldig mye en periode på en Shellstasjon, dog med endel utvidet ansvar, verneombud og tillitsvalgt, og jeg endte vel opp på en årslønn på rundt 320 tusen. Men da jobbet jeg ca 7 dager i uka og rundt regnet 10-15 timer pr dag.

Men det er klart noen har kanskje en "drømmelønn" på en bensinstasjon, men det er nok de aller færreste, siden dem (alle firmaene) jobber under filosofien: jobbe mye, betale lite!!

Skrevet

Da tror jeg ikke noe på at de som jobber 14 dager på og 14 dager av kan tjene 500.000 i året! regner ikke med de er på jobb hele døgnet i løpet av de 14 dagene da.

Skrevet

Jeg har nettopp avsluttet ett arbeidsforhold på Shell som nattevakt, med 7 dager på og 7 dager på turnus. (altså 14 arbeidsdager pr. mnd) Jeg (pga av fagbrev og div andre tillegg) hadde utbetalt 14000 kr i mnd (trekker 39 % i skatt), så tror det skal veldig godt gjøres å tjene 500. 000 i året på den type jobbing. Dessverre!

Skrevet

Jeg jobbet som henneover her men i shell... For og få den lønnen han nevner som vanlig nattevakt må man jobbe hver natt i mnd hele året omtrent.. En fulltids nattevakt som jobber som henne over tjener 250.000 i året.. +/-.. Jeg hadde forresten 126.- timen uten tilegg.. Nattevakt tilegget er på ca 26 kr mener jeg huske det er.. Med andre ord tror jeg ikke 500.000 er reelt.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...