Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det virker koselig med treff jeg:-) er ganske ung i forhold til andre her på BIM så er jeg vel ganske sjenert av meg og.. er 16 år og venter en gutt 28. Mai.. vet ikke hva andres syn på meg som mor ville blitt pga alder, så synes det er litt ekkelt jeg da..

etter å ha sett på unge mødre på fem har jeg en ganske bra oppfatning...syns feks hun malin fra fetsund virker som en god mor,veldig ordnet og flink...og jeg har sett kvinner over 30 som er elendige mødre,så jeg syns ikke det er alderen det går på...syns du skal møte opp på treff jeg... :)

du er ikke alene om å være sjenert og smånervøs...

som jeg har sagt til gulle88 så er det mulighet for å treffe meg litt før treffet neste uke,siden jeg er i byen fra ca.10...

hvis du syns det høres interessant ut kan du jo sende meg en melding,så får du nr mitt... :)

men jeg anbefaler deg absolutt å komme på treffet nå onsdag,de jeg vet skal møte opp er kjempehyggelige og ikke skumle i det hele tatt... :)

Er det treff nå på onsdag?? Hvor når???

Åååh... nå har jeg ikke omgangssyken lengre (klarte å få det også jeg samme dag som forrige treff...)

Men op onsdag skal vi på fødselsforberedense kurs og omvisning (dersom ikke jordmor fortsatt er sykmeldt) men det er ikke før klokken 14 eller 14.30.. s hvis det er formiddagstreff kommer jeg!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...