Gå til innhold

I dag opplevde jeg noe skikkelig ubehagelig, noen som har opplevd lignende??


CamillaMedSommerbebi

Anbefalte innlegg

Mens jeg var i butikken, ble jeg plutselig veldig uvel: Kvalm, svimmel, svett, synet ble uklart..... var virkelig en ekkel opplevelse. Gikk over fort, men likevel ble litt engstelig. Noen som har opplevd lignende?

Er 11+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det opplevde jeg i går. Jeg ble kvalm, svett,svimmel og skikkelig uvel. Det ga seg heldigvis ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd lignende, men hjertet begynte å slo noe veldig og følte seg skulle svime av, ekkel opplevelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Det høres ut som du har fått et blodtrykksfall. Det er helt normalt og kan forekomme gjennom hele svangerskapet.

Det kan også komme av lavt jern eller lav blodprosent, så du bør få sjekket dette neste gang du er hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også 11+3 i dag. :o)

Har vært endel svimmel i det siste jeg og, når jeg reiser meg opp eller står i ro. Legen sa jeg hadde litt lav blodprosent, så skal få kjøpt jerntabletter og håper det kan hjelpe. Sikkert ikke dumt å så sjekket det hos legen hvis du blir mer svimmel. Kan være litt ubehagelig ja.

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar, godt å vite at flere har opplevd lignende og at det er noe som kan forekomme i et svangerskap. Jeg har ikke vært svimmel eller hatt det på samme måte tidligere i sv.skapet så var veldig ekkelt og litt skremmende. Spesielt siden det var så plutselig, godt det gikk fort over. Kanskje opplevde jeg dette fordi jeg stod i ro en stund.

MaybeMe: Jeg har termin ca 27 juli :-) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde sann på jobb idag. ble plutselig skikkelig uvel, såg masse stjerner, blei svimmel og følte meg helt rar i kroppen. gikk derfor å satte meg ned, og plutselig måtte jeg bare springe på do å spy..

vet ikke hva som skjedde, men jeg vet jeg har litt lavt BT så det var trolig derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...