1, 2, 3!!! Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei der! Ledig stilling: Ledig stilling, kjæreste: "Mitt navn" ble etablert i 1981 i Trondheim. Siden den gang har hun ekspandert til nærmere 172 cm. "Mitt navn" holder fortsatt til i Trondheim, like utenfor selve sentrum. "Mitt navn" er for tiden et enkeltmannsforetak, men den nye stillingen er et ledd i retning endret selskapsform, hvilket blir delt ansvar. Alle søknader om delt aksjeselskap, vil for øvrig bli kontant avvist. Det er hos "Mitt navn" for tiden en ledig stilling som kjæreste. Det er en heltidsstilling, og en del overtidsarbeid må påregnes. Helgearbeid må også regnes med, samt kveld og nattarbeid. Nattillegg følger med, i form av betaling i naturalia. Det vil ikke tillates å jobbe i konkurrerende firmaer samtidig. Lønn utbetales i variert form og lønningsdagene varierer noe. Det er som regel noen dager utbetalingsfri hver mnd. Ønskede kvalifikasjoner: Det er svært ønskelig ar du har høyere utdanning. Det er da ikke et absolutt krav. Ansettelse kan foregå med hensyn til utseende. Kjønn er avgjørende. Erfaring er ikke nødvendig, men kan være en fordel. Personlige egenskaper vil bli svært vektlagt. Det er en fordel om du bor i Trondheimsområdet. Arbeidsmiljøloven pålegger at søkere er over seksuell lavalder, grunnet skift, kveld og nattarbeid. Dette er altså en fysisk, så vel som psykisk krevende jobb, og søker kan derfor ikke være over 35 år. Personlige egenskaper: Du liker å omgås mennesker. Du er serviceinnstilt og har en hyggelig tone. Du har god arbeidsmoral, og gjør ditt beste for å fremme en god omgangstone og et hyggelig arbeidsmiljø. Du setter pris på dine kollegaer og ofrer gjerne det lille ekstra for jobben din. Jeg tilbyr: Gode fremtidige utsikter, med mulighet for forfremmelse til samboer og eventuell ektemann. Delt lederansvar. Fallskjerm tilkommer ved forfremmelse til ektemann. Jeg gjør også oppmerksom på at det ikke er andre ansatte i firmaet, ei heller en sekretær. Det innebærer at den utlyste stillingen også innebærer en del av en sekretærs jobb. Jeg foretrekker en skriftlig søknad. Søknad sendes snarest via mail til "Min mailadresse"@hotmail.com. Rekrutteringen vil foregå gjennom gjentatte intervjuer og personlighetstester under forskjellige omstendigheter. Bilde av søker er ett absolutt krav. Håper på flere henvendelser. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå