Gå til innhold

babycall


Moony

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lest noen tester om babycall i det siste? Jeg trodde jeg hadde alt på plass til jeg kom på at babycall har jeg helt glemt å kjøpe.

 

Tips mottas med stor takk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte også Topcom etter å ha lest om den i testen. Har ikke fått testet den skikkelig, men den overfører iallefall lyd.. He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd er å sjekke at den har noen form for lyssignal i tillegg til lyden. Veldig mange av babycallene, også de som kommer høyt opp i tester, som ikke har dette, og da er man avhengig av å være et sted med moderat lydnivå for at det i det hele tatt skal være noe poeng med babycallen. Vanskelig å høre om det skjer noe hvis det spilles høy musikk for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur på Lefdal igår. Og der kunne vi velge mellom Philips SCD499 og Philips SCD499. Så da endte vi rett og slett opp med Philips SCD499. Kostet ganske heftig, men må innrømme at jeg er litt tilbøyelig til å ta det første og beste når jeg er ute og handler nå, for å slippe å lete rundt. Satte den opp da jeg kom hjem, og den virket veldig grei. Kan både spille vuggeviser og snakke til babyen fra foreldreenheten. Moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...