Gå til innhold

*puh* Nå er jeg letta=) Flere som skal begynne på reductil nå?

Anbefalte innlegg

Hadde endelig mannet meg oppfor å gå til legen og spør etter hjelp for å komme ned i vekt. Var dritnervøs for at han ikke ville hjelpe meg. Men jeg fikk reductil uten problem=)

Ble sykemeldt i svangerskaps uke 20 og kiloene raste på..

Så nå er det 10 mnd. siden fødsel å jeg føler jeg har gjort det jeg kan for å klare det selv. Men jeg går bare ned noen kilo å så stopper det opp, å jeg sprekker..=( Motivasjonen går jo da også ned..

Har lagt om kostholdet og har begynt å trene. Tenkte å starte på reductil i morgen tidlig. Flere som skal begynne da?

Hadde vært kjekt å hatt noen å starte med, som kan være med å holde motivasjonen oppe!

Fortsetter under...

hei .. kan jeg spørre om hva bmi`en din er?

Min er 29,8 og har veldig lyst å begynne på reductil. skal til legen neste uke.. har hørt at bmi`en må være over 30.. tror du jeg får da?

Dette står på lommelegen om reductil: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000

Jeg har en bmi på 31...=(

Men man kan få selv om man har bmi over 28 også. Hvis det er arvelige sykdommer i familien, som diabetes eller høy blodtrykk. Men etter som jeg har skjønt/lest her så kommer det veldig an på legens syn på reductil også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...