Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg var inne på en side hvor man kunne regne ut BMI etter å ha lagt inn høyde og vekt. Jeg vet jeg er overvektig, men søster`n min er IKKE det, så jeg la inn hennes høyde og vekt også...som er 181 og 82 kilo. Ble kjempeprovosert-------Hun viste seg der inne å være overvektig!!!! Synes dere at man er overvektig hvis man er 181 og veier 82 kilo????? Er jeg helt rar?? *lillesøster*
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hun er én kilo over grensen, så hun er jo ikke akkurat veldig overvektig. I tillegg kan kraftig beinbygning (som jo høye jenter ofte har) gi en feilkilde på inntil 5 kilo. Så hun har ingenting å bekymre seg for, men bør jo ikke legge på seg noe særlig. Jeg har alltid vært i klassen "overvektig" og har egentlig tenkt at jeg kan leve med det, helserisikoene starter jo først og fremst når man går over i klassene for "fedme" (bmi over 30).
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har en bmi på 30 nå....å hoftebeinene mine begynner å stikke ut...det er litt rart...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Brummeline - jeg har alltid vært overvektig og hatt rikelig med fettlagre på mage, armer og lår, men hoftebeina har man alltid kunnet se. Vi er bygget veldig forskjellige! At beina stikker ut betyr ikke at man ikke er overvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå