Gå til innhold

Heklet babyteppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har oppskrift på bybyteppe med hjertemønster..eller annet fint mønster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heklet masse baby-tepper i min tid, men har bare laget oppskrifter selv. Er veldig enkelt -bare luftmasker og staver. Bare sett opp et ruteark med så mange masker du kunne tenke deg og kryss ut slik at du får det mønsteret du vil. Jeg har laget tre firkanter nedover på rad ganger tre og heklet sammen de tre "radene" til slutt -blir kjempe.fint :-)

(om enn veeeeldig dårlig forklart, hihi, er litt fjern i dag ;-) )

Skrevet

Takk for tips..Var ett teppe jeg så her inne, ei som drev på og heklet synes det var så fint. Men dette er veldig lenge siden.

Skrevet

Kan prøve å få lagt inn et bilde av et hvis du vil? :-) Men det spørs om mønsteret vil komme så tydelig opp...

Skrevet

Ja takk, det hadde vært fint.

Skrevet

Prøver å få vist bildene på profilen min, mne det var IKKE en enkel sak, hehe.... Du får bare sjekke litt etterhvert...det kan jo ikke være så vanskelig, hihi

Skrevet

DER :-)!

Hadde vært koselig med tilbakemelding ;-)

Skrevet

Det var jo kjempefint :) Tror ikke jeg er god nok til å klare og lage slikt uten mønster. Likte godt rutene med bamse :)

Skrevet

Det er faktisk veldig enkelt altså, tro det eller ei, hehe. Jeg er selvlært og fikk det til ! Hvis du bare tenker rad for rad, så er det bare å prøve deg frem på et ruteark... Skulle gjerne hjulpet deg mer, men det er ikke så lett over nettet.

Lykke til!

Kan godt ta et bilde av bare bamsen, så klarer du kanksje å kopiere det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...