Gå til innhold

Angående vaksinedebatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er flere her på DIB som gjerne ser at dere gjennomgår vaksine-debatten og dets innlegg. Det er mange foreldre på DIB som har blitt i tvil om de skal vaksinere barna sine, etter å ha lest innleggene der inne. Det kan umulig være bra for små barns hele, og folkehelsen generelt.

DIB er en tjeneste som når fram til enormt mange småbarnsforeldre, og da bør DIB også være kritiske til hvilken helseopplysning dere kommer med, indirekte, gjennom vaksine-debatten.

Mye av det som presenterers inn på vaksine-debatten er skremselspropaganta og ikke basert på seriøs forskning.

DIB kan derfor være med på å bidra til at foreldre lar være å vaksinere barna sine, noe som kan få alvorlige konsekvenser. Vil dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at du har en typisk senskade av vaksinering!! Hvis du går tom for argumenter pga din uvitenhet og sterke religiøse overbevisning om at vaksiner er riktig for deg og dine, så hold deg heller til din egen uvitenhet! Dr. Yppert meg her og der!! Du kan jo finne en usann dokumentasjon jeg har lagt frem fremfor å be om Stasi-sensurering for at de opplysninger jeg bidrar med faktisk er den siden som ansvarlige helsemyndigheter ikke viser oss foreldre som skal vaksinere ungene! Eller er dette ditt ønske at du ikke vil vite om skader til tross for at det har skjedd, er du redd for de stoffene som finnes i vaksiner? Er du redd for at du ikke vet noen ting også møter du noen som kan litt mere! Mitt råd til deg er at du holder deg borte fra kranglesiden hvis du er så forblåst i topplokket at du skal dra dettte ut på alle forum på DiB samt at kranglesiden blir for sterk kost for deg!! Djeeeeeeezzzeezzzzzzz.

Skrevet

Synes du skal dokumentere påstandene dine, slik Yppert gjør, og samtidig tenke litt over at det faktisk er yttringsfrihet her i landet. Hva tror du ville skjedd om alle debatter som sår tvil om "vedtatte sannheter" blir sensurert?

Er du klar over at det er frivillig å vaksinere?

Det er også høyst frivillig å delta i debatter og lese innlegg, og enhver står helt fritt til å gjennomgå kildene som oppgis.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det ikke bra? At foreldrene faktisk blir i tvil om hva som er riktig å gjøre? Tvilen gjør at vi velger å søke i begge leire hva som er riktig for barna våre. Mange flere burde bli i tvil og tilegne seg mer kunnskap om temaet vaksinering. Jeg selv synes det er mer skremmende at størstedelen av foreldre tar i mot vaksiner til barna sine uten å ha tilegnet seg kunnskap på forhånd.

Mange bare kjøper forargumentene uten å mukke. Det er skummelt dèt.

Hilsen mamma til uvaksinert 7måneders gutt.

Skrevet

He he, skremselspropaganda.....?

Jeg mener helt ærlig at det er sunn fornuft som foreldre å vite hva man putter i barna, om man så velger vaksine, greit, men da har man i allefall sjekket fordeler og ulemper. Dette er da tross alt barn vi snakker om.

Hvis man får en medisin til barnet av legen, la meg spørre om dere i hele tatt ser på hva medisinen heter?

Det burde være alle foreldre interesser å vite hva barn får i seg og bivirkninger for så å ta en besluttning av det ,ikke fordi man faktisk føler seg truet av motstandere.

Skrevet

.....men kjære anonym...er det ikke like greit å bare stikke hodet tilbake i sanden....så slipper du å bry deg med dette......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...