Gå til innhold

hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei nydelig jente på litt over 3 uker. ho spiser og sover godt på natten. tømmer brystet og sovner igjen. da er det verre på dagen. ho sover lite og vil helst henge på puppen hele tiden. dette er jo ganske slitsomt, og jeg føler meg veldig låst...det ender med at ho sovner med puppen etter lang tid og jeg må lure henne bort. hvis ho da våkner, vil hun ha pupp igjen og griner til ho får den...slik kan jeg holde på i et par timer... hva gjør jeg galt?? trenger virkelig råd fra noen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smokk er tingen.

Får hun det?

Hadde det samme problemet, men skulle ikke begynne med smokk. Etter 2 uker ga jeg meg, og det er jeg glad for.

Fikk tid til andre ting enn å konstant blotte puppen :)

Tror hun bare har en sugerefleks som må tilfredstilles...men pass opp, noen dager er økedager, så da trenger hun å suge på puppen din :)

Skrevet

3 uker = økedøgn!! La det gå noen dager til så retter det seg nok. ellers er det ikke så dumt å tilby tutt innimellom for å la puppene får litt ¨fred¨ lure tutten inn i munnen ved puppen,og ha henne liggende slik litt til, for så å legge henne fra deg i seng eller vogn. Får å få til i allefall en skikkelig soveperioode på dag, anbefaler jeg er beroligende trilletur, eller en kjøreur i bil. Jeg har gjort det med mine, og de sovnet som dupper i bilen, og sov godt en stund. Noe som da resulterer i et puppene får fylt seg litt mer opp, og neste måltid batrnet får er litt større, + at mor får litt pusterom!!!!

Skrevet

Hei og takk for svar. Jeg begynner gjerne med smokk, men problemet er at hun ikke vil ha den i munnen mer enn ett minutt.. Hun blir da meget sint og spytter den ut..Vet ikke om jeg har valgt riktig smokk eller om det er vanlig i begynnelsen... Men men, jeg er med godt mot og satser på at ting blir litt letter etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...