Gå til innhold

Noen fra oppland her ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på ultralyd for 2 uker siden, fikk satt termin til 8.juni. dvs jeg er 18.1 uker på vei (trodde jeg var 20 uker på vei jeg). Jordmoren mente å se kjønnet ganske tydelig.Har ikke kjent noen bevegelser ennå da. Men dette blir min første, så det er kanskje ikke så uvanlig.

Fyller 29 år om litt.

• 2 uker senere...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Vi ville veldig gjerne vite kjønn, men det var umulig å se.

Den lille lå med ryggen til og nektet å snu seg. Jo mere JM prøvde å få den til å snu seg jo mere ball ble den ;-)

SÅ vi får se om vi kanskje får vite det når vi ska på nest ul i mars mnd!

Annonse

På Ullevål er dem jo kjempeflinke! Håper det er trivelige folk på barsel.. Blir spennende altså! Nå er jeg fulgåtte 20 uker.. så nå er det liksom nedtelling.. GØY! Hvordan er formen deres da? Jeg er i topp form.. Merker bare at magen er stor med de problemer det medfører.. Kan ikke klage nei!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Formen min er bedre enn den var, men sliter fortsatt en del med hodepine. Ellers noen andre småplager, men det er så verdt det med tanke på hva som skal komme :-)

Jeg er halveis i neste uke og gleder meg veldig til den lille skal komme ut. Første milepæle blir når jeg er 26 uker for da blir det ny UL...

Magen vokser og det er ingen tvil om at jeg er gravid nei, spent på hvor stor den vil bli til slutt.

Hei!

Jeg bor også i Oppland. Bor på Brandbu =) Er opprinnelig fra Ringerike, men gjorde Hadelending ut av meg da jeg flyttet sammen med samboeren min =)

Er 25 år foreløpig, men runder nytt år i mars. Jeg går i 20'ende svangerskapsuke. Litt usikker på nøyaktig hvor langt på vei jeg er ettersom terminen ble flyttet noen dager etter ul. Hvis jeg ikke regner helt feil er jeg i følge BIM 19+1 i dag, mens jordmor som tok ul mener jeg er 19+ 5 tror jeg... Terminen ble satt frem fra 29.juni til 24.juni. =) Samboeren min og jeg gleder oss veldig til det som venter oss i tiden fremover =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...