limh Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hadde time til abort i dag. Har sittet oppe i hele natt og tenkt og tenkt. Til slutt klarte jeg å ta avgjørelsen, og i dag morges ringte jeg og avbestilte hele greia. Og nå ER JEG SÅ LETTET!! Nå får det gå som det går, jeg skal i alle fall bli mamma til nr tre i August. Måtte bare dele det med noen :-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 GRATULERER!!!!! Så koselig:) Du får sette litt klare enkle rammer for faren da vettu så blir dette bra. Er så godt å lese når man finner en løsning som man føler er rett. Og så fint at du ville dele det her også. Er nok ikke bare meg som tenker masse på dere her inne og lurer veldig på hvordan det gikk til slutt... Alle gode ønsker til dere alle og detta kommer såklart til å gå bra. Har man 2 fra før vet man absolutt hva man går til eller hva?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Å, herregud, så bra!! ) Jeg trodde virkelig at du kom til å gjennomføre aborten! Samboeren din må være seriøst lykkelig nå! Skjønner at du er lettet og glad også! Ble veldig glad jeg nå! Jeg håpet at du ikke ville gjøre det, men samtidig så må en respektere andre sine valg, og støtte alle i den situasjonen de er i. Å beholde er i hvert fall ikke en avgjørelse en kan angre på, du gjorde det rette! Håper at du får et fint svangerskap! Og kos deg med den voksende magen!
limh Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk forkjempekoselige tilbakemeldinger!!! Er fortsatt litt tumelumsk, men fortsatt veldig letta, og glad for valget jeg tok. Og yess! Pappa'n er seriøst lykkelig og går rundt med et glis jeg aldri har sett maken til:-) Takk for all støtten jeg har fått i denne vanskelige tiden. Det har vært skikkelig tøft og jeg er utrolig glad for at det gikk som det gikk. Klem
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja, kan se for meg han samboeren din er veldig glad nå! Selv om han nok er veldig glad i barna dine, så er det nok noe med dette å få egne barn også. Du sover vel nå, du er sikkert utslitt stakkars! Men nå har du bedre tider i vente! God natt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Først vil jeg si lykke til og gratulerer med en liten en! (ser det er en stund siden noen skrev her, så det kan vel hende at du ikke leser dette...) Når det gjelder samboeren slo tanken meg at han kanskje har asperger syndrom? Har han blitt utredet for dette? AS kan ligne veldig på ADHD, men har mer autstiske trekk. Disse klarer seg fint i samfunnet men noen trenger litt mer oppfølging enn andre. Tenkte bare å nevne dette for deg siden du har skrvet flere ganger om hans problemer.
Miss Misantrop Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer, det var en glad nyhet. kos deg med voksende mage. Alle gode ting er tre. Dette klarer du sikkert helt fint. Faar benytte deg av ressurser du har blandt venner og familie.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Så braaa!Er selv i samme situasjon somdu var for kort tid side.Tenker og tenker,kvier meg til avgjørelsen må taes endelig.Har vel tenkt jeg beholder barnet,men føler oddsene er dårlige ifht.jobb osv etterpå. Gleder meg sammen med deg!!Hvor langt på vei er du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå