Gå til innhold

er de fleste i jobb ennå og hva slags type jobber har dere?

Anbefalte innlegg

jeg har en jobb der jeg er mye aktiv og flytter på mye esker.. ikke tunge løft, men merker at det er veldig slitsomt... er en som ikke liker sykm, og har ikke vært borte fra jobb på nesten 3 år.. men merker at trøtthet kombinert m stress og aktivitet på jobben tar snart knekken på meg..

er ''bare'' 8+5 og føler at det er tidlig m sykm!!!

Fortsetter under...

Hei. Jeg jobber som supportkonsulent og må stå veldig mye om dagen, og ikke minst skravle med kunder. Merker at dette er myyye mer slitsomt enn før. Er 10+1 idag. Må også løfte endel tungt pc-utstyr. Jeg skrev under et annet innlegg her at jeg har gjort avtale med jobben at jeg kan komme kl 10 hver dag istedenfor 8. Da får jeg en stressfri morgen som jeg kan nyte - det har fungert utrolig bra for meg i en uke nå. Men jeg er veldig trøtt ja, før jul måtte jeg sove på jobben - tok med meg liggeunderlag:)

Jeg jobber som hjemmehjelp og har vært hjemme en uke nå, men skal tilbake i morgen.

Jeg er knstant kvalm og trøtt.

Så jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal klare å vaske tre hun om dagen + ta meg av de tre barna jeg har hjemme

Hvorfor skal man tvinge seg på jobb, når man egentlig ikke orker?! Hvem takker deg for det? Man bærer jo et liv i seg=) liker egentlig ikke å være borte fra jobben selv , men jeg mener at man må høre på kroppen. Den sier i fra! Er selv sykepleier, og har en del tunge løft i jobbsituasjon, så jeg har vært sykemeldt pga blødninger og kvalme i en to uker nå!

Hei:)

Jeg har en jobb der jeg jobber skift og helger.Står og går hele dagen,litt mer sliten og trøtt,men det går.

Jeg er av den oppfatningen at så lenge man klarer å fungere og være i aktivitet på vanlig måte,så må det være det beste.Har en veldig stressende jobb til tider,men man må bare passe på å være litt egoistisk ellers utenom jobb og slappe av det man har mulighet til da.Jeg mener at tretthet iallefall ikke er noe å sykemelde seg for!Det jeg kan skjønne er ved bekkenløsning,blødninger osv.Ellers er ikke graviditet noen sykdom.Jobbet til en uke før jeg fødte forrige gang:)

Jeg jobber i barnehage...er for tiden sinnsykt kvalm, men hadde tenkt å prøve og holde meg på jobb fordet. Prøver heller å legge meg kjempetidlig på kvelden for jeg merker at jeg blir litt bedre hvis jeg sover mye.

Hadde nå planer å jobbe lengst mulig ut i svangerskapet, ihvertfall så lenge bekkenet holder!

Annonse

Jeg har svangerskapspermisjon og er hjemme med en gutt på 10 mnd. Eldstemann er på skolen noen timer midt på dagen. Men han må hentes og bringes, kjøres til kveldsaktiviteter osv. Mannen min jobber mye overtid - så jeg er alene med barna mesteparten av tiden.

Har ingen mulighet til å slappe av når jeg har behov...... Minsten våkner kl 5.30 hver dag - i helgene også selvfølgelig - så her er det full rulle...

Første svangerskapet var bare "kos" i forhold. Var kvalm og elendig på jobben - men kunne slappe av når jeg kom hjem. Og sove leeeenge i helgene....

Hei. Har termin med førstemann 2. aug, og er i 100% jobb. Merker jo at man er mer sliten, har vært kvalm og kastet opp...men blir man egentlig noe friskere av å være hjemme? Har måttet være hjemme 3 dager nå pga veldig svimmelhet og oppkast, men merker at man kjenner etter hver eneste lille ting når man går sånn...tror ikke det er sunt for meg ihvertfall. Jobber ellers som fysioterapeut, så det kan være endel tunge løft, men hvis man har en ok arbeidsplass kan man jo få en hånd av en kollega iblant...

jeg sitter i bil på jobben jeg!! og kjører fra butikk til butikk!!!!

noen dager går heldigvis bedre enn andre!!! men det er jo veldig kjedelig når man nesten sovner bak rattet!!!

men jeg er heldig oppi dette og, har nesten ikke morgenkvalme!! kjenner litt nå og da, men det er bare "peanuts" tror jeg!!! svimmel er jeg ikke!!!

stakkars deg!!!

Jeg jobber på laboratorium og må holde meg unna en del av arbeidsoppgavene der, men avdelinglederen er super til å tilpasse arbeid så det går fint. Jeg er bare 7+3 enda, har ikke vært kvalm så langt, men noe trøtt er jeg da. Satser på å jobbe for fullt så lenge jeg klarer, er ikke en person som trives alene hjemme :)

Jeg venter min første og er i dag 9 uker på vei. Jobber som lærer for en fantastisk 6.klasse. Er kvalm hele tiden og har en ekstrem sultfølelse. Må spise ofte for at jeg skal holde kvalmen noenlunde på avstand. Det går veldig greit på jobb i og med at jeg kan spise mellom timene :) Slet litt i forrige uke da de hadde mat og helse, det er det færreste av matretter som virker appetittvekkende nå for tiden, men jeg må jo smake på det elevene lager, hehe, bad om veldig små porsjoner fra hver av gruppene :)

Jeg regner med at jeg er i full jobb til sommerferien starter, så lenge som alt går bra og jeg holder meg frisk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...