Gå til innhold

Dere som har født: rolig/ urolig baby, likt som i magen?


gulda

Anbefalte innlegg

Vet at alt i forhold til graviditet og baby skiller veldig fra person til person, men er litt nysgjerrig likevel: hvordan var babyene deres da de kom ut i forhold til da de var i magen? Har hørt noen si at rolig baby i magen er rolig baby utenfor, mens andre sier motsatt.. Ingen av teoriene stemmer nok 100%, men er jo gøy høre likevel! Jeg venter spent på hvordan min rolige baby er utenfor magen.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer nok, som du sier :)

 

Når jeg gikk med dattera vår, så gikk det SJELDEN mer enn 2 timer fra siat gang jeg kjente liv i magen til jeg kjente spark igjen, hun var veldig aktiv.. Fra første gang jeg kjente spark - helt til fødselen var i gang, da kjente jeg ingenting... Når hun kom ut, fortsatte hun som hun var inni magen, så det var slitsomt. Hun sov aldri mer enn 2 timer i strekk, og var generelt urolig..

Men når hun var blitt 3-4 mnd, så ble hun helt forandret, sov fort 4 timer om gangen og kunne ligge en halvtime på gulvet å bare se seg rundt :) Og hun ble rett å slett herlig å leve sammen med, som hun fortsatt er, selv om gun er aktiv :)

 

Denne gangen får vi en gutt, og det kan fort gå 4 - 5 timer fra sist jeg kjente liv i magen til jeg kjenner det igjen. Han er nok roligere enn storesøster, så jeg håper at det fortsetter når han kommer ut, har på følelsen av at han blir en rolig type :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...