Alvepia *happy mum* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 nå har jeg ringt inn mens... å hun regnet ut å skulle ringe tilbake... når det var gjort sa hun at vi hadde flaks, altså gullhår i ræva:P ( ho sa det bokstavelig talt ) før siden mensen kom nesten 14 dager tidligere så hadde dem itj plass til oss, men derimot 10 min før jeg ringte inn var det noen som ringte å avbestille neste forsøk:S så dermed fikk vi bli med:) så dein 23 jan begynner jeg på spray. å sprøyte den 13 feb ( samme dag som sambo kommer hjem ) juhuuuuuuuuuuuu..... satser på at vi kanskje klare det denne gangen:D er lov å håpe.... er i lykke land i dag, + at jeg å sambo kanskje skal ut å spise i dag å feire bursdagen min som er i dag, + hannes som han har dein 17, mein siden han reise i morra så feire vi ilag:)
Alvepia *happy mum* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Forresten, hvordan er det med alkohol under spray?????????
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Så flott at du snart er i gang:O))) Må være en sykt deilig følelse!!! Jeg holder ikke på med IVF, men med eggdonasjon. Har imidlertid UL-kontrollene mine på UNN i forbindelse med stimulering før forsøk. Fantastisk gjeng som jobber der!!!! Du er i veldig gode hender:O)))
Alvepia *happy mum* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 takker det er godt å høre:D:D:D:D:D
Alvepia *happy mum* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 gikk litt fort unna på tastene her! følels HÆLI! ! ! ! ! ! ! ! ! ! må æli innrømm det ja:)
Julie73 Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Hei, gratulerer, det var koselig. Alkohol og spray går fint, bare ikke flat-fyll. Det sies at man skal leve så normalt som mulig. Jeg tok noen øl mens jeg sprayet, siden det var midt i jula - men når jeg begynte på sprøytene har jeg vært totalt avholden. koster så lite å stå over, når man er i en slik prosess. Men det sies at man kan ta ett glass vin eller en øl da også. Lykke til
Gullblomst Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Så flott!!!!!!!!!!!!!! Da blir vi rimelig likt i løypa. Jeg starter på spray fredag den 11/1, og begynner på sprøyter 6/2. Ligger altså i overkant av en uke foran deg, og tilhører også UNN. Vårt første forsøk Hvor bor du? Jeg er fra Bodø, og må belage meg på en del overnattinger i Tromsø, men det skal vel gå greit.
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2008 heia:) Bor selv i Bodø Dette blir også vår første forsøk, så dette blir spennende. Hvor i Bodø bor du? Du kan evt skrive på post til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå